*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nena83, haluatko ilmoittaa noita tietoja listaa varten? eli kiertopäivät, yrityskerrat, ikä ja kuinka monetta kuumeilet. voihan täällä muutenkin jännätä, vaikkei ole listalla. tervetuloa!

ON. hain kirveen pois kaivosta. mahakipu loppui siihen kun siitä täällä valitin eli hyvällä mielellä ollaan! :) mietin että jos se olikin vasta ovulaatio, niin johan on luonto ehkäisymenetelmän keksinyt, kun oli niin kipee ettei toivoakaan mistään aktiviteeteistä... :laugh:

Heippa!
Meneeköhän tämä viestin ihan oikeaan paikkaan? Kun monesti olen täällä viestejä lueskellut, mutten itse ole kirjoittanut, tai ehkä vuosia sitten.
Täällä myös toivotaan tuota viikon 19 plussaa, mutta vielä aika rauhallisesti, sillä menkat alkoivat vasta nyt ja ensimmäinen (yritys)kierto siis vasta päällä. Nuorin on siis 1.5 kk siitä tuo menkattomuus vaan johtunut (imetyksestä siis) Mielellään menisin myös teidän pinoon, on varmaan kuitenkin tuttuja "naamoja" sitten myöhemmilläkin kerroilla, elleivät nyt ihan kaikki jo tässä kierrossa plussaudu.
Eli kiertopäiviä n.28, ainakin oli ennen. Yrityskerta tosiaan vasta eka, ikää minulla on 30 ja 4 lasta kuumeillaan. Meillä nuo isommat lapset ovat jo koululaisia ja sitten on tälläinen 1,5v ja hänelle sitten kaveria haaveillaan. Nooh, siis tietysti koko perheelle kaveria mutta kumminkin.
Testata ajattelin viikon 19 alussa, olen aina sellainen hätähousu, etten malta mitään odottaa.
Mukavaa päivää kaikille!

kekkeri, lisäsin sut listaan. onko nyt siis kp 1 eli alkoiko menkat tänään? sitä vaan mietin että ehtinetkö ovuloidakaan vielä tuolloin viikon 19 alussa, kun meinaat jo testata... mutta joo enpä minä ole siihen mitään sanomaan, en siis tarkoita pahalla, en ollenkaan. ilmoitatko tuon kp:n niin voin lisätä listaan. ja tervetuloa tänne jännäämään!

Pakko laittaa vielä tännekin hienot ovisplussat... :D Mä kun luulin, et en ovuloi ollenkaan tässä kierrossa, mut toisin kävi, onnex. Eli ylempi on mammaksin, ja alempi babyplussan testi; molemmissa tulos/ testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva =) =) =)

1994169.jpg

Heidouh! Aamulla tulikin kauhea huoli onko kukaan meidän pinoamme päivitellyt mutta hyvä simppu että olit :) Kiitos siitä!

Tottahan tosiaan, jännäyspäivät alkaa tästä suurimmalla osalla :) Tai varmasti enemmän tai vähemmän on kaikilla ollu jo jännitettävää!

Itselle tuli tänää kaupassa pieneksi hetkeksi sellainen varma olo, että nyt on tärpännyt. Ennen sellaista ei ole tullut, enkä usko että ihan näin pian oviksesta muutenkaan voisi tulla. Eli ties mitä omia ajatuksia vaan ollut :) Mutta toivotaan tietenkin että olisi plussa sitten parin viikonpäästä siinä toisessakin testissä :) :heart:

Toiveilija, hieno homma! Nyt vaan varmistelemaan ja jännäilemään sitten :D:D

tiistaina/keskiviikkona.. tiistai iltasella alkoi kipuilut ja jatkuivat keskiviikko iltaan asti.. että joskus sillon :)

Äitienpäivän aattona sit jännitellään :) toivottavasti noi testit mitä nyt on niin on niitä PLUSSA merkkisiä :) En aina haluais saada niitä ns. maanantai kappaleita, mitkä antaa vaan negaa :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja simppu82:
kekkeri, lisäsin sut listaan. onko nyt siis kp 1 eli alkoiko menkat tänään? sitä vaan mietin että ehtinetkö ovuloidakaan vielä tuolloin viikon 19 alussa, kun meinaat jo testata... mutta joo enpä minä ole siihen mitään sanomaan, en siis tarkoita pahalla, en ollenkaan. ilmoitatko tuon kp:n niin voin lisätä listaan. ja tervetuloa tänne jännäämään!

Moi!
Eikun kirjoitin varmaan vähän hassusti, kun en näitä lyhenteitä ole ennen käyttänyt, eli kp19 ja yrityskerta on vasta eka. Kiitos tervetulotoivotuksista!!

:wave: Tälle vois olla yks plussa varauksessa :):) :laugh: :laugh:

asiasta kymmenenteen, onko kukaan muu huomannu, että oviksen aikaan tekee mieli syödä kaikenlaista "ylimääräistä"? Mä en alkukierrosta paljon syö, normaalit ruoat, mutta tuossa ovista edeltävinä päivinä söin kun hevonen :D siis kokoaika teki mieli olla kaapilla. Ja sit nyt taas ei tee yhtään mieli syödä.. Oon huomannu itelläni tän jo monessa kierrossa...

:laugh: :laugh: Samoilla ajatuksilla siis ollaan :) taidan pistää tuolta pakkasesta pizzan uuniin ja herkutella ku ukkokin on muailmalla eli siis ryyppäämässä :)

Jospa tässä pinossa tuliskin vähän enemmän niitä plussia ku se viis niin sit olis onnistumisprosentti paljon parempi :) Ei oo enää kauaa ku saadaan tietää kuinkas paljon niitä tuleekaan :) Jaiks, jännittävää :heart:

Teeppäs niin =) Kyllä se pizza on liiankin hyvää, ai ai :p :p :p
Toivotaan totisesti tähänkin pinoon sitä plussatsunamia! Tässäpä vähän aluksi:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

:laugh: :laugh: Jooh kyl oikeen hiukset heilahti tollasesta puhurista :) toivotaan nyt et pienoinen olisi aluilleen päässyt ja parin päivän päästä alkaisi kiinnittymään :heart: :heart:

***MEILLÄ KAIKILLA!!*** :heart: :heart: :heart:

Minä oon niin kateellinen ku teillä on ovikset menossa tai menny. Mulla ei vieläkään tikkuun kahta viivaa ei edes haamua.

Te jotka tikuttelette :attn: Monenako päivänä aiemmin ootte saanu ovistestiin haamun tai haalean viivan ennen kunnon plussaa? Mulla enää yks ovistesti ja mietin että uskallanko jättää huomisen taas tikuttelussa väliin. Ei kai se voi niin mennä että jos tänään ei edes haamua niin huomenna oliski kunnon plussa? Lisää testejä en aio ostaa koska ei ole niin vakavaa jos ei tärppää. Alkuperäisen suunnitelman mukaan oli tarkoitus aloittaakkin vasta toukokuussa.

+++++++LAUANTAI 26.4.2008++++ Viikko 17++++++++++

simppu82.............. 25/32-42...... yk2......esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 25/36............ yk17....esikoinen....19v
frizzante...............24/27-36 ...km 01/08....esikoinen..32v
Mimmukka 81........ 23/30-43....... yk5.......esikoinen...26v
Lilla My.................. 22/29-31....... yk 12...esikoinen....28 v
Toiveilija82.............21/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 21/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 21/33-34...... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 20/28-30...... yk3......esikoinen...26v
TMK....................... 20/28-30....... yk2......kolmas.......30v
kekkeri...................20/28..............yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 18/30............ yk2......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 18/28-29....... yk2.....toinen.........21v
PinkCadillac........... 17/32-35....... yk3.....esikoinen...31v
Rva Pikkumyy........ 17/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 17/33-34......... yk1.......neljäs.........30v
Jouskari-82............ 15/28............. yk 8....esikoinen....25v

Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82, johjo
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85

Huomenet kaikille! Päivittelin tota listaa, huikkaskaas jos jotain väärin!

Johjo oon saanu paria-kolmea päivää ennemmin haamuja, ja sitten plussan. Tosin niiden haamujen vahvistumisesta oon huomannu et alkaa se hormonitaso nousemaan..
Mut toisillahan se voi se huippu mennä niin nopeasti ohi ettei testit sitä näytä.. :) eikös jossain pinossa esim. Millukka plussanut ilman että oli oviksen bongannut siitä kierrosta.. se taitaa olla niin yksilöllistä....

Huomenia kaikille! Kyl on mukavaa ku alkaa kesä lähestymään. Nytkin on niin aurinkoista ja lämmintä B) Ehkäpä tämä saapuva kevät tuo myös suuren plussaaallon tullessaan
:whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kuumeilija Mulle vois lisätä listaan testipäiväksi 6.5.

Kesä :heart: :heart: Niin se on aivan ihanaa ku ei tarvii takkiakaan enää ulkona ja aurinko paistaa niin tulee virtaa kaikkea hommailla..

Mä oon vaan tän aamun istunu sisällä, verta tullu nenästä kolme kertaa ja eilen illalla kerran :( nytkin istun tuppo nenässä :laugh: :laugh: Täytyy varmaan maanantaina hakee niitä vitamiinitippoja nenään mitkä kostuttaa, taitaa olla kuivat limakalvot nenässä :)

Pitäisköhän sitä mennä jotain kuokkimaan vaikka ulos tai siivoamaan tms :) että sais jotain aikaseksi :D

Yhteistyössä