+++ VIIKON 9 PLUSSAAJAT +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrieri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maotao ja sinitaivas: Tervetuloa mukaan! =)

Täällä yhä flunssan kourissa kieritään ja olo on kyllä tosi kamala... :/ Mies on saanu flunssasta huolimatta kyytiä. :D

Kannustaa räkä nokassa kaikkia plussautumaan! :D

juu kyllähän me plussataan :) mehän olemme koko kaksplus foorumin parhaat kanit! lisäännymme räjähdysmäisesti heti kun saadaan vähänkin porkkanaa :D

flunssaa hieman täälläkin... nenä ollut tukossa jo pari viikkoa joten eiköhän se pian hellitä.

Tervetuloa vaan minunkin puolestani kaikki uudet jännäilijät ;) Muilla olikin tässä nyt muutama päivä taokua, en päässyt koneelle. Kivaa kun on tullut lisää jäännäjiä mukaan!

Päivitelläänpä vähän listaa:

MAANANTAI 4.2.2008
ärrieri .......... kp 7/32 ............. yk 2 ...... haaveissa 2.
nibbler ......... kp 8/28-30 ....... yk 7 ....... haaveissa 1.
Taikasäde..... kp 17/27-40 ...... yk 2 ...... haaveissa 3.
toiveilija82.....kp 15/34-42....... yk 7........ haaveissa 1.
anneke.........kp 27/23-26 ....... yk 3 ....... haaveissa 1.
Kutrisue........kp 5/27 ............ yk 6 ....... haaveissa 2.
maotao.........kp11/ 32-35 .........yk5.........haaveissa 1.
sinitaivas.......kp5/28-30............ yk?.........haaveissa?.

Toivottavasti tiedot ovat oikein, korjailkaa ja päivittäkää listaa vapaasti jos siltä tuntuu. Lisäsin itselleni sittenkin yhden päivän tuohon kiertoon lisää.
Ensi viikolla on ovisviikko, pitääkin pupuilla ahkerasti, heh! Miehelle on jo ennakkovaroitus annettu :laugh:

TIISTAI 5.2.2008

Kutrisue ...... kp 6/27 .............. yk. 6 ........ 2. haaveissa
sinitaivas ...... kp 6/28/30 ........ yk. ? ........ ??
ärrieri .......... kp 8/32 ............. yk. 2 ........ 2. haaveissa
nibbler ........ kp 9/28/30 ......... yk. 7 ....... 1. haaveissa
TMA ............. kp 9/?? ............. yk. 6 ....... 1. haaveissa
Maotao ........ kp 12/32-35 ...... yk. 5 ........ 1. haaveissa
toiveilija82 .... kp 16/34-42 ...... yk. 7 ....... 1. haaveissa
Taikasäde ..... kp 18/27-40 ...... yk. 2 ....... 3. haaveissa
anneke ........ kp 27/23-26 ...... yk. 3 ........ 1. haaveissa

Tässä yritän päivittää tätä meidän listaa ekaa kertaa, satikutia saa antaa jos menee väärin.
KESKIVIIKKO 6.2.2008

Kutrisue ....... kp 7/27 .............. yk. 6 ........ 2. haaveissa
sinitaivas ..... kp 7/28/30 .......... yk. ? ........ ? haaveissa
ärrieri .......... kp 9/32 .............. yk. 2 ........ 2. haaveissa
nibbler ......... kp 10/28/30 ........ yk. 7 ........ 1. haaveissa
TMA ............ kp 10/?? ............. yk. 6 ........ 1. haaveissa
Maotao ........ kp 13/32-35 ........ yk. 5 ........ 1. haaveissa
toiveilija82 .... kp 17/34-42 ........ yk. 7 ........ 1. haaveissa
Taikasäde ..... kp 19/27-40 ........ yk. 2 ........ 3. haaveissa
anneke ......... kp 28/23-26 ........ yk. 3 ........ 1. haaveissa

Jee jee! Mähän alan oppia :laugh: Vielä kun oppis sen oviksen tuntemaan/ tietämään millon se on... Nyt on eilen ja tänään nipaillut välillä oikealta, välillä vasemmalta puolen, ovistakohan enteilee =)

eiköhän sen aika alkais sullakin kohta olemaan :)
ite en kauheesti seuraa noita nippailuja enään, kun ne mun kohalla voi tarkoittaa esim. että hiukset on huonosti, eli ei aina yhtään mitään.

joskus ennen menkkoja tuntuu vähän aikaa semmonen polttava kourasu mahalla ja siitä tietää että menkat alkaa mut aina ei oo niinkään.
oviksen tunnistan limoista lähinnä ja nyt kun juon tuota greippimehua niin sen näkee ( ja joskus iltasin kuulee :ashamed: :laugh: ) ihan liiankin selvästi.

nii-i mutta se ajoitus on kaiken a ja ö :)
mitenkin tässä että miten mä saisin miehen innostumaan sitten lähempänä ovista että varmasti tärppäis.
mutta kaippa se tärppää kun kerta ollaan asiasta jo yhtämieltä itse kukin täällä että tässä kuussa se nyt tapahtuu :D

joskus sitä miettii että onkohan mieleltään ihan terve kun niin hysteerisenä miettii miten sitä sais huijattua miehen seksiin :laugh:
ihan niinku teininä kun piti neitsyydestänsä päästä

Ei kai niitä miehiä tarvi paljoa houkutella, eikös no oo aikas heti touhuilemassa :laugh: Täällä ainakin on, onneksi :D
Tai sit pidät päivän pari taukoa seksistä, luulis sen jälkeen olevan halukas touhileen ;)

noku tuo mun on semmonen nuukiainen mitä tulee seksiin :D
naureskeltiinkin tuossa parisen viikkoa sitten että melko tarkkaan neljä päivää pitää olla väliä.

mut yleensä unenpöpperöisenä tekee niin huonosti vastarintaa että sillon yleensä pääsee ratsaille. kauhee mitä tekstiä! :laugh:

Katos miestä, on se sitte :D Mut eikös joku ole sanonut, et aamulla se simpat on "parhaimmillaan" jos aamuista unenpöperöä meinaat :laugh:
Minä taas saan ihan millon vaan, paitsi jos on tosi flunssainen tai kuumeinen :D
On tää tosiaan aikamoista tekstiä :D

joo sitä mä salaa mielessäni ajattelinkin aamulla :laugh: ja ei muutakun jalat kattoon ja tyynyä pehvan alle.oon kans alkanu säätämään autossa persuksen lämmitintä alemmas miehen huomaamatta ettei tulis munatskuille liian lämmintä, niin simpat pysyy terveinä sen neljä päivää jos on pakko niin kauan odottaa. en oo yhtään juoni :saint:

vähän kyllä huolettaa tuo pitkä väli, kun ne simpat ei pysy tuoreena niin kauheen kauaa, mut eiköhän tuo onnistu kuitenkin :)

sunnuntaita juu varmuudeks pitäs vielä innostaa miestä aktiviteetteihin lauantaina ja maanantaina :D;)

mistähän mä hommaisin lääkärin joka käskee meitä harrastamaan :)?
sehän onkin hauskin osuus tässä kaikessa :)

:laugh: Voi gsus mitä tekstiä täällä! Siis vähän mä nauroin noille teidän seksijutuille :kieh: Mullakin alkaa h-hetket lähestyä eli ens viikolla ovista odotellaan. Viime kierrossa mies sanoi että hän tuntee että häntä hiukan esineellistetään kun halutaan vaan sitä yhtä (eli simppoja) mutta muuten oli aika peace of cake saada siltä. Nyt tämän kierron alussa sanoin että turha tuhertaa itkua, se on sitten joka toinen päivä saatava oviksen aikaan jos haluaa pitää mut tyytyväisenä :D Ei se valittanut yhtään tällä kertaa...(ai miten niin esineellistämistä??? heh!) Joo, kyllä tämä on aika kamalaa tekstiä. Toivon ettei mun mies ikinä lue näitä mun juttuja täällä....

Asiasta toiseen...eli ajattelin ottaa vielä yhden keinon käyttöön: foolihapon. Saahan sitä noista greipeistäkin mutta mun kaverini on ravitsemusterapeutti ja se sanoi että kannattaisi syödä foolihappoa kun alkaa yrittää lasta ja sitten jatkaa raskauden 3 ekaa kuukautta. Parantaa ensinnäkin hedelmällisyyttä ja ehkäisee tiettyjä kehityshäiriöitä syntymästä. Tästä on myös tieteellistä dokumenttia olemassa. Itse hän koki foolihapon olleen oikein hedelmällisyyspilleri, hyvin tärppäsi kuulemma! Että huomenna apteekin kautta kotia...

foolihappoa olen havainnut myös nesquick (mitenhän se kirjotetaan ) kaakaossa ja jossakin hyvä olo tai hyvää päivää juomassakin sitä oli.
muistaakseni vihreälehtisissä vihanneksissa oli tätä eli kaalit ja salaatit ja ehkä tilli... muutenhan sitä saa ihan pillerimuodossa. tätä mäkin ajattelin kokeilla..

ai niin mut eihän mun tarvi kun mä kerta plussaan viikolla 9.
tänään käyn ehkä ostamassa raskaustestin että voin olla varma että nyt en oo raskaana. nippaillut mahasta sen verran että oon alkanu pelkäämään että olis taas kysta kyseessä :(

joo pitää sanoa miehelle että sen on pakko kun kerta käskettiin :D mun mies kans sanonu itku kurkussa (no ei ihan ) että "sä vaan halusit seksiä että tulisit raskaaks"
mitä siihen sanomaan kun että nii-i :laugh:

jaa-a mutta voishan sitä viikonloppuna vähän hemmotella miestäkin. mitähän kivaa sille keksis? :) leffoja se sano haluavansa kattoa ja me mennään lauantaina ulos syömään kun oli tuo kaksvuotispäivä maanantaina ja ei keretty sitä kunnolla juhlimaan.

Hellou ,hellou :) Minä olen juonut joko Beroccaa tai monivitamiinijuomaa, joissa molemmissa on foolihappoa. Kyllä mullaki mies on ollu vähä ihmeissään, kun minä olen ollut nykypäivinä se, kuka houkuttelee seksin ihanaan maailmaan :D Mut ei oo kyl vastaan koskaan laittanut, aina valmis, mut hyvä niin :p
Siinähän teillä on kiva ilta; leffaan, syömään, kotona ehkä lasi viiniä, jos olette viini-ihmisiä, rentouttavaan saunaan(riippuen tietty mihin aikaan ootte kotona) ja illan/ yön päätteeksi kiihkeää seksiä :D
Hei joo, käyt ostaa jotain uusia "kivoja" alusasuja, ja sit viettelet miehes =)

viinistä en oo tykänny viime kuun loppuun asti :) kummasti maistu elämän eliksiiriltä sillon :laugh: voisihan sitä punaviiniä ottaa lasin pari kun se kerta on hyväks raskautta yrittäessäkin.

ja kone täynnä leffoja joita ei olla nähty. voi vaikka kattoo jonkun leffan jota ollaan katottu joskus seurustelun alkuaikoina.

mies sano taas tänään että hän tuntee niinku häntä käytettäs vaan raskautumiseen. pitää todistaa että se on väärässä :)
jee mennään syömään mun kotikylän uuteen ( ja ensimmäiseen ) ravintolaan. se näyttää niin venetsialaiselta kun siitä ajaa ohi ja oon kauan halunnu mennä sinne syömään.
tummaa takorautaa ja lämmin valo loistaa ikkunoista. *huokaus*

lähen tonkimaan alusvaatelaatikkojani nyt. :wave:

Yhteistyössä