Viikonloppuna olisi kahdet valmistujaiset eikä mua kiinnosta yhtään.. *turhis*

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Molempiin ollaan jo ilmottauduttu, mutta nyt mua ei huvittaisi yhtään mennä kumpaankaan. Ja vielä mun kavereistani kyse :ashamed: Kavereissa ei ole mitään vikaa, mutta mua ei vaan kiinnostaisi nuo juhlat. Ja meillä kun menee koko viikonloppu taas paikasta toiseen "juoksemiseen". Pe ja la on nuo valmistujaiset ja su kummitytön synttärit. Perjantaina on vielä muutakin menoa plus että ollaan töissäkin tietysti silloin.

Lisäksi ollaan vielä kaveriporukalla hankkimassa kimppalahjoja valmistuneille. Meidän osalta nuo lahjat maksaisi yhteensä 40? eikä sekään oikein sovi kukkarolle juuri nyt.. |O :ashamed:

Mistä kummasta tuo k*rpä kasvaa mun otsalleni nyt.. ? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
No meillä on parin viikon päästä tiedossa varmaan seitsemät lakkiaiset ja samana päivänä tietty kaikki! Että älä valita vaan nauti juhlista! :D

Ei kykene nauttimaan, kun perjantaina tarvis olla kahdessa paikassa samaan aikaan.. lauantainakin juhlat alkaa niin, että lapsi on vielä harrastuksessa.. siitä sitten kiireellä kotiin vaihtamaan vaatteita ja viemään lapset hoitoon.. niin juu sekin vielä, kumpaankaan juhlaan ei ole kutsuttu lapsia.. ja meiän on pakko toiseen juhlaan ottaa lapsetkin mukaan.. tosin varmaan vaan käväistään siellä sitten vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Jos koitat ajatella niiden juhlittavien kannalta, heille varmaan on tärkeää saada sinut juhlaansa? :)

Varmasti.. varsinkaan, kun en ole tänä vuonna vielä oikein käynyt missään kavereiden kanssa.. :ashamed:

Käytäntö nyt vaan laittaa vastaan tän mun mielialani lisäksi. :headwall: Ei ole rahaa eikä aikaa.. joku tietysti toteaa kohta, että kaikkea saa järjestelemällä.. mut ei se aina mene niin..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Jos koitat ajatella niiden juhlittavien kannalta, heille varmaan on tärkeää saada sinut juhlaansa? :)

Varmasti.. varsinkaan, kun en ole tänä vuonna vielä oikein käynyt missään kavereiden kanssa.. :ashamed:

Käytäntö nyt vaan laittaa vastaan tän mun mielialani lisäksi. :headwall: Ei ole rahaa eikä aikaa.. joku tietysti toteaa kohta, että kaikkea saa järjestelemällä.. mut ei se aina mene niin..

Minulla on usein tuota tunnelman etukäteislässähdystä, kun joku meno lähestyy, tulee tunne, että jos ei tarvisikaan lähteä :ashamed: Mutta sitten on hyvä mieli, kun saa mentyä ja osallistuttua ja oltua siellä minne on kutsuttu :) Jos siis vaan ei ylivoimaisista esteistä kyse.

Minulla on usein tuota tunnelman etukäteislässähdystä, kun joku meno lähestyy, tulee tunne, että jos ei tarvisikaan lähteä :ashamed: Mutta sitten on hyvä mieli, kun saa mentyä ja osallistuttua ja oltua siellä minne on kutsuttu :) Jos siis vaan ei ylivoimaisista esteistä kyse.

Saattaa hyvin olla, että kun vkl tulee, niin mä olen aivan innoissani menossa juhliin :D mutta nyt huolettaa nuo aikataulut ja rahat niin paljon, että ei yhtään huvita koko juhlat.. :ashamed:

Saattaa hyvin olla, että kun vkl tulee, niin mä olen aivan innoissani menossa juhliin :D mutta nyt huolettaa nuo aikataulut ja rahat niin paljon, että ei yhtään huvita koko juhlat.. :ashamed:

Toivotaan, että asiat siitä lutviintuvat :)

Toivotaan, että asiat siitä lutviintuvat :)

Toivottavasti :) Rahaa vain ei ole mistään lisää tulossa enkä taida vielä perjantainakaan osata jakaantua kahtia.. eikä juu ole lapsenvahtiakaan perjantaiksi..

Ihanaa kun olet noin positiivinen :) sait jo pisaran tartutettua muhunkin :D :flower:

Olenko mä ainoa, kenen mielestä tuo 20?/pari on paljon lahjaan? Varsinkin, kun on kahdet juhlat ihan peräkkäin.. eihän se muuten niin paljolta tuntuisikaan.. :snotty:

Ja kyllä me ollaan viety häihin ja rippijuhliin 50? lahjaksi, mutta silloin ei kyse ole ollut kimppalahjasta niin kuin nyt..

Yhteistyössä