Viikonlopuks pariisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lontoon kukkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lontoon kukkuja

Vieras
kaveri sanoi mulle eilen kun kavin sia kylassa etta laheppa miehes kans viikonlopuks pariisiin kylla han lapsia katsoo...Olin siina ihan huuli pyoreena etta mistas nyt tuulee. Ma olen yrittanyt saada eroa nyt kohta 2v. ja se kaveri yrittaa tehda kaikkensa etta muuttaisin mieleni. Olen niin masentunutkin etta sangysta ylos paasy on tosi vaikeeta. Elama on ihan hirveeta!!!!

No, miten suhtaudut ehdotukseen? Onko se mahdollista? Haluatko, onko varaa jne. Olet oikeassa, että elämä välillä on tosi kamalaa. Etenkin, jos on masentunut. Kokemusta on... Jaksamisia.

Miten joku voi yrittää saada eroa 2v? Kun se nykyään onnistuu ihan helposti,ilman että mies edes siihen suostuu.

Menisin Pariisiin ja jättäsin lapsen hoitoon ja miehenkin jättäsisin kotia.siis sinun tilanteessasi. menisin ja nautisin.

Voishan sita lahteekin mutta ei aikomustakaan tehda enaan mitaan tan avioliiton eteen. se on loppu .....en vain tieda miten tasta lahtea. Ainoana vaihtoehtona on etta vain lahden enka ilmota mitaan mihinkaan. Alkavatko poliisit etsiin tai muuta???

Alkuperäinen kirjoittaja Lontoon kukkuja:
Voishan sita lahteekin mutta ei aikomustakaan tehda enaan mitaan tan avioliiton eteen. se on loppu .....en vain tieda miten tasta lahtea. Ainoana vaihtoehtona on etta vain lahden enka ilmota mitaan mihinkaan. Alkavatko poliisit etsiin tai muuta???

ja jätät lapset??vai otat mukaan

No lähde.en tajua tälläsiä ihmisiä jotka roikkuvat vain huonoissa ihmis suhteissa. miksi?eikö itse arvostus ole suurta?turha valittaa jos itse ei muuta elämän suuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja eki:
Miten joku voi yrittää saada eroa 2v? Kun se nykyään onnistuu ihan helposti,ilman että mies edes siihen suostuu.

Menisin Pariisiin ja jättäsin lapsen hoitoon ja miehenkin jättäsisin kotia.siis sinun tilanteessasi. menisin ja nautisin.

Joo niin se suomessa onnistuukin mutta ei taalla maankamaralla (lontoo), oon yrittanyt kaikkeni...olen ihan toivoton.

ja jätät lapset??vai otat mukaan

Jos ma lapset otan mukaan ja poistun maasta, sitten ne poliisit ainaskin on mun perassani....taa meidan juttu ei ole niin yksiselitteinen...

Yhteistyössä