Heh. Kannanpa korteni kekoon.
Perjantaina nainen juopotteli ja sai minutkin siihen mukaan. Join sitten viinipullon ja reilusti kaljaa päälle. Tavattiin jotain kaveria yöllä, ja sitten sen lähdettyä nainen meni nukkumaan, ja minä juomaan lisää kaljaa. Menin nukkumaan seitsemältä aamulla.
Lauantaina heräsin sitten kolmen tunnin yöunien jälkeen kymmeneltä melko pirteänä, mutta selvästi edelleen humaltuneena. Siinä sitten idlailin ja selasin nettiä aikani kuluksi. Jossain vaiheessa menin päikkäreille naisen viereen. Illalla käytiin ystävien kanssa rapulasafkalla raflassa. Sen jälkeen tyttöystävä aloitti uudelleen juomisen, mutta mulle kylä riitti perjantainen aivan loistavasti. Minua väsytti ja menin sänkyyn, ja sitten tyttöystävä tuli raiskaamaan mut. Otettiin vielä toinenkin kierros, mutta sen jälkeen mun päänsärkyni (liekö krapula iskenyt vasta tässä vaiheessa?) kasvoi niin suureksi, että halusin pimeyteen ja hiljaisuuteen. Niinpä nukahdin. Heräsin joskus kahdelta yöllä, kun humalainen naiseni kömpi viereeni nukkumaan. Sunnuntaina nukuttiin vaan pitkään eikä tehty mitään. Edes pantu.