Viikonlopun sapuskat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Hei mitäs aijotte viikonloppuna syödä?
Miun pitäis lauantaiksi ja sunnuntaiksi keksiä nopea ja helppo
ruoka miehen tehtäväksi.Huomenna tehä ruokaostokset valmiiksi.
Viikonloppu menee sitten töissä.
Kiitokset etukäteen.=)

[QUOTE="Emmi";23219271]Homejuustolla maustettua lohikiusausta ja makkarakeittoa.[/QUOTE]

Lohiruoka oliskin hyvää:p mutta tuo miun mies pysty syömään kuin leivitettyjä kalafileitä tai fileekalapuikkoja,nuokin on joskus liian vahvan makuisia miehelle.:)

[QUOTE="vieras";23219352]Lauantaina teen ison satsin kaalilaatikkoa jota syödään koko viikonloppu. Nam! :)[/QUOTE]

Oi kaalilaatikko oliskin hyvää,molempien lemppari:)

:P Oi mä teen koko viikoksi kaalikeittoa ja pannaria jälkkäriksi, on tosi herkkua kun laittaa hunajaa ja tomusokeria pannarin päälle siihen päälle vielä wichyä, nam nam.

silakkapihvit juustotäytteellä + pottumuusi, kermainen tillikastike. Hirvenlihamureke + kuoritut keityt perunat, tomaattinen ruskeakastike. Spagettivuoka. Salaateiksi porkkanaraaste+appelsiini, tomaatti+sipuli, kaaliraaste puolukalla, puolukka sellaisenaan, kaikki itse tehdyt etikkasäilykkeet (kurkut, punajuuret, sipulit kurpitsa yms. ) pari erilaista vihersalaattia. Lisäksi pöydässä on joka ruokailulla itseleivottu vaalea leipä ja lähi luomutilalta ostettu ruislimppu. Jälppärit vielä vähän harkinnassa mut ajattelin kerrosrahkaa mustikkakiisselin kanssa, marjapiirakkaa+vaniljakastike, hedelmäsalaattia+kinuskikastiketta/vaniljakastiketta, suklaavaahto marjoilla.
Ja jep, sukulaisia tulossa... tietää mulle keittiövuoroa...

Jauheliha-kasvistäytteisiä tortilloja syödään huomenna. Lauantaina lohta ja perunamuusia + salaattia. Sunnuntaista en vielä tiedä. Todennäköisesti syödään mummolassa.

Yhteistyössä