Viime yönä mies joi sellaiset perseet, että en tiedä mitä tehdä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;/

Vieras
Oltiin ensin yhtämatkaa, mutta mies lähti sillä puheella omille teilleen, että menee kotiin.

No, minä tulin kotiin ja miestä ei missään, oli humalassa kuin apina silloin kun omille teilleen lähti, ilman mitään riitaa siis.

Tuli joskus klo 5-6 maissa ihan jumalattomassa humalassa grillisafkalle haisten kotiin, muutamasti vastasi puhelimeen aikaisemmin kun soitin, ei kieli edes suussa enää kääntynyt kunnolla, mokelsi vaan.

Meille varmaan tulee ero, jos tälläiseksi alkaa mennä, olen lapsuudessa tuota älytöntä kännäämistä nähnyt niin paljon, etten sitä enää ala katsomaan.

Tosi vakavasti keskusteltiin tänään :/ ja mies ei kyllä yleensä tuollaisia ole harrastanut paitsi nyt viime aikoina muutaman kerran :/

Vituttaa niin paljon, ettei sanat riitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Oletko kysynyt mikä miestäsi vituttaa? Koska jokuhan on syynä tuollaiseen käytökseen.

En tiedä, mutta unohdin mainita vielä, että sen osasi sanoa sentään, että panettaa kovasti :/ kuin pisteenä iiin päälle.

Ehkä epäolennaista, mutta tuo tuplasi oman vitutukseni vielä.

Ymmärrän sua hyvin. Minä en myöskään voi sietää tommosta älytöntä ryyppäämistä. Olen kasvanut alkoholistiperheessä, joten siitä varmaan johtuu. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja asiat selviävät.

Onko miehesi kertonut miksi nyt on mennyt juominen överiksi ja mitä siitä itse ajattelee?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Onko sillä jotain huolia ja murheita? Ei sillä että järjetön kännääminen siitä hyväksyttävämmäksi muuttuisi, mutta ehkä sen ymmärtäisi paremmin.

Eipä kai mitään ihmeempää, ainakaan sellaista minkä minä tietäisin.

ON ollut viinaanmeneväinen muinoin, epäilen että alkaa taas. Ennen minua siis, luulen että aika helposti voisi palata entiseen, vaikka nyt vuosien jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kertoiko mies missä vietti tuon ajan yöllä? Mihinkään baariin tuskin on päässyt jos on ollut kerta niin humalassa.

JOssain pubissa väittää olleensa, grillillä sen jälkeen ja missä lie, kävellen tuli kotiin, joten onhan siihenkin aikaa tuhraantunut.

En epäile vieraita naisia, ei siinä kunnossa kukaan huolisi mukaansa.

Yhteistyössä