Viimeinen kerta, kun lähetän postiennakolla yhtään mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa vietävästi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa vietävästi

Vieras
Olen nyt joutunut maksamaan yli 30 euroa siitä, että tavara kävi toisella puolen suomea ja tuli takaisin, ostaja jätti lunastamatta.

Menee postiennakon tarkoituskin, jos etukäteen ottaa edestakaiset postikulut tilille, tässä tapauksessa tuo 30e, kun sadan euron tavarastakin vain kyse.

ETTÄ OTTAA PÄÄHÄN!!!!!!
Ei ollut vielä edes huutonetistä, jotta olisin voinut laittaa palautetta. Ellei ostaja maksa tuota summaa minulle, voinko tehdä mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Olisi kannattanut tehdä niin, että ostaja olisi maksanut rahan sinun tilillesi ja olisit sitten vasta postittanut paketin. :|

niimpä, mutta rehellisenä halusin, ettei ostajan tarvitse maksaa toista sataa euroa kenenkään vieraan tilille. Ihan ostajaa ajattelin tuolla postiennakolla :(

molemminpuolinen luottamus, mutta näköjään teki oharit sitten. Eipä tarvitse lähettää enää ennakolla, kiva selitellä seuraaville ostajille miksei ennakko käy, luulevat epärehelliseksi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Olisi kannattanut tehdä niin, että ostaja olisi maksanut rahan sinun tilillesi ja olisit sitten vasta postittanut paketin. :|

niimpä, mutta rehellisenä halusin, ettei ostajan tarvitse maksaa toista sataa euroa kenenkään vieraan tilille. Ihan ostajaa ajattelin tuolla postiennakolla :(

molemminpuolinen luottamus, mutta näköjään teki oharit sitten. Eipä tarvitse lähettää enää ennakolla, kiva selitellä seuraaville ostajille miksei ennakko käy, luulevat epärehelliseksi

Voi sinua... :( Näin se katsos kostautuu joskus meille yltiörehellisille ihmisille. Kyllä minuakin harmittaisi tuollainen.. No on sulla ainkin hyvä syy kertoa vastaisuudessa, miksi et laita postiennakkona. :hug:

Minä myyn postiennakolla vain jos ostaja etukäteen maksaa ne tuplapostikulut minulle. Tämä toki vähennetään postiennakolla lunastettavasta summasta.

Näin minulle ei tule mitään riskiä ja ostajan riski on vain ne postikulut.

Yhteistyössä