Viimeinen kerta kyllä ku missään kerhossa käyn.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi että huono kokemus. rohkeasti ite juttua vääntämään! Voi kysyä toisilta erilaisia asioita jne. ja kertoo rohkeesti että on uus jne. Tutustuminen vie aina aikansa. Eikö siellä ole vetäjää joka ois vähän ohjannu keskustelua? laita palautetta srk:an ja mene toisen kerran jos oisivat ottaneet opiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Ne kaikki muut äidit on käyneet siellä IHAN AINA, ei niiden ole tarvinnut tutustua toisiinsa ja opetella sosiaalisia taitoja. :laugh:

Taidot? Toi on tavallista Suomessa, ollaan kuin uusi ihminen olisi ilmaa. Normaaleihin käytöstapoihin ja niihin sosiaalisiin taitoihin kuuluu noteeraaminen tai edes tervehtiminen tuollaisessa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja junttila:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Ne kaikki muut äidit on käyneet siellä IHAN AINA, ei niiden ole tarvinnut tutustua toisiinsa ja opetella sosiaalisia taitoja. :laugh:

Taidot? Toi on tavallista Suomessa, ollaan kuin uusi ihminen olisi ilmaa. Normaaleihin käytöstapoihin ja niihin sosiaalisiin taitoihin kuuluu noteeraaminen tai edes tervehtiminen tuollaisessa tilanteessa.

Johtuisiko juuri siitä? Siis että se on tavallista. Kun semmoinen malli on saatu. Hei, ihan oikeasti, ei se "sisäpiiri" ole syntynyt niihin kerhotiloihin, jostain nekin on sinne tulleet. Eikä taida olla NIIN pieni paikkakuntakaan, kun kerran puistojakin on. Ei meillä ole.

Oi voi, jos saisin penninkin joka kerrasta kun olen astunut uuteen porukkaan ja pistänyt jutuksi piittaamatta siitä että toiset vaan vilkuilee alta kulmain että mikä varis tuo on...ja joka kerta olen lopulta jotenkin saanut sovittua porukkaan, olen tykännyt puistoilla ja perhekerhoilla ja mitä vielä. Ja aika monta kertaa on kerrottu jälkikäteen sekin, että ensivaikutelma minusta oli että jestas miten sietämätön tyyppi. Mutta toisaalta kun mun koko elämä on ollut sitä, niin en ota kovin raskaasti. Summa summarum: sekaan vaan ja älä ole huomaavinasi että muut yrittää kalseilla. Ihan kivoja useimmat ihmiset lopulta on. Mikäli nahka kestää sen "alkukitkan", siis :whistle:.