Viimeyön Uni ahdistaa ja vainoaa mua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
Mua ahdistaa. Hengitän nopeaan ja on pala kurkussa ja vain unen takia. Unessa oli lapseni isä jota en ole nähnyt moniin vuosiin, mesessä vaan jutellut.
Siinä unessa nähtiin ja tunsin sen tunteen sen pienen orastuksen. Halusin syliin suudella ja halailla siinä unessa me puhuttiinkin kaikesta mitä 10 vuotta sitten tapahtui ja miksi erottiin. Rakasteltiinkin ja se oli taivaallista. Nyt mua itkettää ja ahdistaa koska mua pelottaa, en voi sanoa että rakastan tai välitän, on vaan sellanen kutkuttava orastuksen tunne sisällä, kaipaus.

En ole kyseistä miestä ajatellut muuta kuin lapsen isänä ja muutaman sanan toisinaan mesessä vaihtanut viimeisen 5 vuoden aikana. Mikä minun on kun on kamala halu päästä näkemääm ja kokeilla mitä se mussa aiheuttaa. Onneksi mies asuu 300 kilsan päässä niin ei tule päähänpistoja.

Rakastan tulevaa aviomiestäni ja häitä suunnitellaa ensi kesälle, kaikki menee hienosti ja ollaan onnellisia koko perhe, mies rakastaa yhtä paljon minun lastani kuin meidän yhteistäkin lasta. Sekä mies että tyttö kokevat olevansa perhettä toisilleen, isä ja tytär.

Tuttua..
Minäkin näin tässä vähän aikaa sitten unia entisestä. Oltiin yhdessä pitkään ja suhde oli aika vaikea.
Unissa näin kaikkea ihanaa ja hyvää entisestä.
Mutta sitten satuin lukemaan sen aikasia päiväkirjoja, kaikki pahat asiat oli myös sinne kirjattuna. Se auttoi minua tajuamaan, että ei kannata entistä miettiä.. =)
Enkä ole muuten sen jälkeen unia hänestä nähny!

Alkuperäinen kirjoittaja OpelOnPop:
Tuttua..
Minäkin näin tässä vähän aikaa sitten unia entisestä. Oltiin yhdessä pitkään ja suhde oli aika vaikea.
Unissa näin kaikkea ihanaa ja hyvää entisestä.
Mutta sitten satuin lukemaan sen aikasia päiväkirjoja, kaikki pahat asiat oli myös sinne kirjattuna. Se auttoi minua tajuamaan, että ei kannata entistä miettiä.. =)
Enkä ole muuten sen jälkeen unia hänestä nähny!

Mä muistan ne kaikki pahat asiatkin kuin eilisen, silti... en tiedä. Kaipa tämä menee ohitte. On vaan niin ahdistunut olo nyt.

Tietysti sinulla on lapsesi kautta side häneen. Ehkä juuri tulevaisuuden suunnittelu nykyisen miehesi kanssa on nostanut mieleesi menneen ja se ilmenee ahdistuksena. Pelko oikean ratkaisun tekemisestä voi luoda tunteen tunnesiteestä edelliseen mieheen. Vaikeinta ihmiselle on irti päästäminen ja ehkä tuleva avioliitto tuntuu sinusta viimeiseltä siteen katkaisulta tähän lapsesi isään. Pystyt varmasti voittamaan ahdistuksesi ja saat takaisin rauhan ja onnellisuuden. :)

Tää tunne ei mene pois... olen jutellu ystävien kanssa ja miehen myös... mietin pitäiskö kyseiselle äijäkkeellee kirjoittaa sähköpostia ja avautua omista mietteistä ms... oikeesti kun ei ikinä erosta ym olla puhuttu ja selvitetty

Koitin päivällä kyseisen äijäkkeen kanssa mesessä puhua ja selvittää kaikkea mitä oli ja miksi oli. Meidän ero on henkisesti täysin selvittämättä ja mua vaivaa muutama asia, mies ei kuitenkaan suostunut asiasta puhumaan. Hermot menee kun en osaa olla ennenkuin asiat on selvitetty

Ei varmaan ketään kiinnosta... mutta kirjotan itselleni sitten. Helpottaa jo oloa monen kyyneleen vuodatin kun avasin vanhat haavat ja sydän verta valuen kirjoitin pitkän mailin kyseiselle miehelle. Toivon hänen vastaavan ja toivon jotta olisi aikuiseksi kasvanut niistä ajoista... ensimmäistä kertaa osasin pyytää ja antaa anteeksi sen kaiken mit koimme... toivottavasti osaa hänkin

Mulla on vähän tuoreempi ero lapsen isästä ja joudun sitä näkemään ku lastaan tapaa.

Haava vuotaa, ja on semmonen olo että vuotaa vielä pitkään. Sillä on joku tietty merkitys kun se on kuitenkin lapsen isä ja meillä oli niin paljon tunteita.

Semmonen tyhmä toivo on, että ehkä joskus kun ollaan vanhempia ja se olis terveempi niin oltais taas :ashamed:

Tuosta ei ny varmaa mitään apuja ole, anteeks. Halusinpa vaa minäki sanoa. Haleja sulle!

Yhteistyössä