Viisaudenhampaan poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opo

Vieras
Millainen toimenpide, puudutus, toipuminen jne..?
Pahuksen hammas alkanut puskea ulos (nyt vasta!!! ikaa melkein 40) ja ongelmia aiheuttaa. Hammaslaakarin mielesta joutaa leikata moisen murheenkryynin.

mulla molemmat alaviisaudenhampaat leikattiin pois. kasvoivat osittain tuon leukaluun kulman sisällä. Niitä ei olisi voinut vetää pois murtamatta leukaa. Kannattaa pyytää että ne kuvataan ensin että näkee missä asennossa ne on.

Mutta jos hyväasentoinen hammas niin ei kai se ole kuin puudutus ja nykäisy, pari tikkiä ja buranaa :)

Olen menettänyt hammaslääkärille 8 hammasta suusta. Yhteen niistä on näytetty veistä ja laitettu yksi tikki.

Viimeisin oli juuri tälläinen: puudutus (odottelua), nykäisy, hetki odottelua, ulos maksamaan. Kesto 10 minuuttia. Ei buranaa ja mun teki mieleni heti mennä syömään näkkäriä. Jyrsin sitä sitten kotiin päästyäni toisella puolella. Reikää piti varoa, että hyytymä paranee kunnolla. Ei särkyä eikä mustelmia, jne.

Multa vedettiin ylhäältä ja leikattiin pikkuisen alaientä,kaksi hammasta kerrallaan otettiin pois.Olihan se muutaman päivän sen jälkeen kipeä ja noin viikon kaikenkaikkiaan vei toipuminen,parissa viikossa ei enää edes huomannut että sieltä on jotain otettu,mutta nyt et ole sitä murhetta enää kun kaikki 4 on poistettu.

Yhteistyössä