Viiskymppinen ja festarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viiskymppinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viiskymppinen

Vieras
Olen kohta 50v. ja menossa festareille, kun samalle päivälle osuu neljä pitämääni esittäjää.
Täytyy myöntää, että epäilen tuntevani itseni kummajaiseksi nuorten keskellä, vaikka kuinka yritän ajatella, että mitä sen väliä.

Käyn mieleisten bändien esityksissä, oli ne melkein missä tahansa, mutta jotenkin festarit arveluttaa.
Tiedän, että menen katsomaan bändejä ja sama ihan muulle. Mutta en voi mitään, että vaikka mieli tekisi rokata edessä niin kuin ennenkin, niin mietityttää, että olen ihan kummajainen ja en kehtaa.

Enkä ole vuosiin käynyt festareilla. Oletteko te bonganneet sieltä tämmösiä fossiileja? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30063768:
Yli 70-vuotiaat - Ruisrock.fi

Meillä päin on tällainen käytöntö :) Mitä enemmän "vanhoja" bändejä ja artisteja esiintymässä, sitä enemmän noita lippuja menee. 50-vuotias ei missään nimessä ole vanha festareille! Sen ikäisillä on ainakin se musiikki pääasia, eikä lärvien vetäminen :).

Siis 20 vuoden päästä Ruisrockiin :D

Kyllä minäkin menen minne lystään ja olen kyllä menossa näille festareille.

Mutta kyllä mua silti jännittää, ku on aika monta vuotta siitä, kun viimeksi olin. Siis lähinnä se, että miten mä kehtaan rokata siellä edessä :D No, jo on huolet minulla.. :D

Kyllä minäkin menen minne lystään ja olen kyllä menossa näille festareille.

Mutta kyllä mua silti jännittää, ku on aika monta vuotta siitä, kun viimeksi olin. Siis lähinnä se, että miten mä kehtaan rokata siellä edessä :D No, jo on huolet minulla.. :D

Ymmärrän. Kun olimme vaimon kanssa alta kolmikymppisiä, hän oli sitä mieltä että emme voi mennä diskoon koska olemme liian vanhoja... (tapahtui 80-luvulla). Mutta aina tosiaan kantsii mennä tuollaisiin tapahtumiin, varsinkin jos on mielenkiintoisia esiintyjiä. Ikä voi tuoda vähän sellasta ettei oikein jaksa innostua. Näin ainakin itselläni.

Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30063768:
Yli 70-vuotiaat - Ruisrock.fi

Meillä päin on tällainen käytöntö :) Mitä enemmän "vanhoja" bändejä ja artisteja esiintymässä, sitä enemmän noita lippuja menee. 50-vuotias ei missään nimessä ole vanha festareille! Sen ikäisillä on ainakin se musiikki pääasia, eikä lärvien vetäminen :).

Anoppi olisi mennyt ilmaiseksi, jos olisi saanut jonkun kaverin mukaan, mutta hänen ystävistään ei kukaan ollut kiinnostunut. Ehdotin, että olisi mennyt yksinään, että sieltä sitä seuraa olisi löytynyt ;)

Yhteistyössä