Viitsinkö ottaa rattaat ilmaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pikkuserkkuni, jonka kanssa en viime vuosina ole ollut ollenkaan tekemisissä, oli sanonut äidilleni, että jos huolin, saan häneltä yhdellä lapsella käytössä olleet, neljä vuotta vanhat Brion yhdistelmät. Rahaa hän ei kuulemma niistä huoli vaan ne tosiaankin saa vaan hakea pois. Äitini mukaan ainakin ratasosa oli kuin uusi (ja tuskinpa se koppaosa ehtii mitenkään kulua). Viitsisitkö sä ottaa rattaat ihan ilmaiseksi? Täällä asiaa mietiskelen...

Sen tiedän, että jos rahaa tyrkytän, pikkuserkku todellakaan ei sitä huoli.

luulen ett äpikkuserkkusi haluaa vaan eroon nosita rattaista, viemästä tilaa! kyllä mä ottaisin vastaa..voisin vielä kysyä, että onko varma ettei halua niistä mitään!jos ei niin sitten musitaisin jotenkin muuten pinesti..esim ostaisin jonkun kvian vaatteen hänen lapselleen..ja veisn kukkia ja viinipullon tms!

miksipä ei jos on kerta ilmaiseksi niitä tarjonnut, eiköhä olisi jonkun hinnan sanonut jos rahaa niistä haluaisi. voithan muistaa häntä halutessasi jotenkin muuten, osta hänen lapselleen jotain mitä tarvitsee tms. Meillä ollaan suvussa laitettu kiertoon kans noita vauvan kamoja eikä niistä rahaa ole pyydetty.

Mikskäs et? Ei jaksa ruveta hööseemään myymisen ja hinnan miettimisen kans ja tutuila tarvetta.. kuulostaa ihan järelliseltä :) Meilä tiälä yks matkasänky vaihto just osotetta sammaan malliin ;)

Ottaisin ja jos eivät jostain syystä ole sopivat voihan sitä aina ostaa toiset ei siinä mitään menetä.
Itse sain kanssa käytetyt 10e menivät vaunuajan sitten ostettiinkin uudet rattaat.

Se on jännä, miten kaikki hurahtaa ihan vauvauutisista sekaisin, vaikkei olisi ollut aiemmin juuri missään tekemisissä. Minäkin sain kahdet vaunut ilmaiseksi! Ei tosin mitään hienoja, mutta säästöä se on pienikin säästö. Ilman muuta kannattaa ottaa ilmaiseksi mitä vain saa, jos suinkin tarvitsee. Kyllä sitä rahanmenoa on varmasti ihan tarpeeksi pienen lapsen kanssa vaikka kaikkea ei uutena tai edes käytettynä tarvitsisi ostaakaan.

Tottakai otat. Voihan viedä tuliaisiksi pussukan jossa limsaa karkkia kahvia keksiä.

Minä en kyllä odota enkä toivo mitään jos joku jotain meiltä itselleen kelpuuttaa. Meidän suvussa ovat aina tavarat kiertäneet ja jos sukulaiset eivät tarvitse, kysyn kavereilta.

Kuka muuten tarvitsisi hoitotasoa? Siis semmoinen valkoinen puinen, joka laitetaan lipaston tai pesukoneen päälle.

Yhteistyössä