viittä valle -10kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plussapallo

Jäsen
25.10.2004
67
0
6
Jess ja jess!! 700g vailla -10 kiloo! Tossa just alku viikosta kirosin omaa heikkouttani, ja tänään vaaka oli taas mun paras kaveri :hug:
Ens viikolla voi,jos hyvä tuuri käy,niin juhlia tota kymppiä oikeen virallisesti. No tää nyt oli vaan tämmönen "oma kehu haisee" juttu, mutta motivaatioksi muillekkin, lähtö oli 91kg tammikuun 25 pvä, eli 2kk ja 10kg! Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

WAU....aikamoinen suoritus todellakin. Miten ihmeessä olet noin lyhyessä ajassa onnistunut tiputtamaan noin paljon? :D Täällä ollaan laihdutettu jo 7,5kk. Minulla on ihan hitusen vajaa 20kg "makkaroita" hukkunut matkan varrelle. :D

Onnea paljon!

Minulla on myös sama tavoite, tai no, 10 viikkoa ja -10 kg. Alussahan lähtee kuitenkin ehkä vähän nopeammin ekat kilot (ainakin minulla lähti). Nyt on 5 viikkoa ja -6 kg takana eli aikataulussa ollaan.

Nyt sitä vain ihmettelee, miksei tätä aloittanut jo PALJON aikaisemmin kun tuntuukin niin helpolta. Motivaatio taitaa olla kohdallansa. ;)

Tsemppiä kaikille! :wave:

Huomenia, ja kiitosta onnitteluista :hug: tänää aamuna -200g, elikäs puolta kiloa vailla -10kg! Jaa että mitenkä onnistunu? Sain keskenmenon silloin tammikuussa, ja siitä lähti totaalinen elämäntapa remontti, elikäs kaikki herkut ja kovat rasvat pois, säännöllinen ruoka-aika, ja joka päivä reipas puolentunnin kävelylenkki..siinä se. toi herkuton ei tarkoita sitä etten söisi mitään herkkuja, oon vaan jättäny sen päivittäisen pullien ja karkkien syömisen kokonaan pois, jos karkkia tekee mieli niin muutama pala suklaata riittää, ei tartte ahmia sitä koko levyä. kovat rasvat pois, kevyet tuotteet tilalle.

Yhteistyössä