Viivanpaikasta plussaksi, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldasharks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huldasharks

Aktiivinen jäsen
16.12.2008
3 737
1
36
1.
Jos olette testailleet useana päivänä ja aloittaneet testaamisen aikaisemmin, kuin esim dpo14, niin oletteko saaneet ensin selviä viivanpaikkoja niin, että niihin olisi myöhemmillä päivillä tullut väriä?

2.
Entäs mites nuo tulkinnat virallisen testiajan jälkeen? Kun testi on kuivunut ja joku on saanut roskis"haamuja" tai viivanpaikkoja, niin onko ne sitten myöhemmillä testauspäivillä muuttuneet ihan oikeiksi plussiksi?

Kunhan vaan kyselen mielenkiinnosta... :p

Viimeksi muokattu:
just tonne plussatestipinoon laitoin kokemuksia ainakin Pregcheckistä :) toinen on apteekin oma, jolla ikinä ei ole tullut viivanpaikkaa, vaan aina on ollut haamu kyseessä. Negat taas on pysyneet ihan negoina ilman haamuja vaikka kuinka kauan niitä olis tihrustanut :D ainoot millä oon saanut epämääräsiä viivanpaikkoja/roskishaamuja on olleet First Signal, Pregent stick, ja Clearblue. Clearblue on antanut outoja ohuita pystyviivoja jotka ei oo merkinneet yhtään mitään, ja tuo Pregent stick on antanut selkeitä vaaleanpunaisia viivanpaikkoja vaikka muilla testeillä ollut nega ja menkatkin on alkaneet.

Mulla olis käytössä tällä hetkellä r-testeinä One step:in 10 mIU/ml ja Wondfo: early, jonka herkkyydestä ei ole tietoa. Molemmista tulee viivanpaikka esille ja mietin vaan että mahtaako ennustaa raskautta vaiko ei...

toi One Step on monella näyttäny viivanpaikkaa vaikka plussa näkyny esim apteekin omalla jo selkeesti!

Kannattaa kokeeksi testaa jollain muulla testillä. Vaikka noi pitäis olla herkkiä, niin eipä ne oikeesti näyttäs olevan :)

Kuule ihan selkeitä HAAMUJA eikä mitään viivanpaikkoja! Tossa keskimmäisessä kuvassa erottu tosi hyvin (meillä iso iso näyttö koneessa)

Uskaltaisin jo varovasti onnitella:heart:

Älä suotta vielä, vaikka ihanaahan se olisi. Väriä noissa ei tosiaan ole. En ainakaan usko. Toki mulla on huono näkö ja kova vauvakuume, joten välillä kun niitä tiirailin olinkin varma, että aivan hempeän vaaleanpunaista niissä on, muttei sitten kirkkaassa päivänpaisteessa kuitenkaan ollut kuin harmaata vaan.... :ashamed:

Ja nyt alkoi selkääkin polttelee ja kiukuttaa. Selvät menkkaoireet.:stick:

Siitä mä vaan innostuin ajattelemaan, kun tuo harmaa viivanpaikka oli tänään hieman erottuvampi kuin eilisessä testissä... Hullu mikä hullu. Sama kun kyttäis onko auton väri haalistunut edellisvuodesta. Aivan järjetöntä :D

Minulle ensin tullut ns viivanpaikkoja jos aikasin olen testannut, sitten muuttunut plussaksi ainakin yhdessä kerrassa;=)

Ja kyllä noissa sun testeissä kaikissa näkyy jotain;=)siis myös toista viivaa!!

Toivotaan vahvistumisia!!!:heart:

Kyllä mäkin noissa väriä nään ;)

Osaisko joku auttaa mua?
Viikko sitten sain Pregcheckillä haamujen haamun, viivassa siis oli väriä toisella reunalla (kuva on kolmatta kaipaavien syyskuussa..). Sen jälkeen samaiset tikut negoja, eilen tein digin ja sekin "ei raskaan". No menin kuitenkin avaamaan sen ja toisessa liuskassa oli kaksi viivaa, toinen kuitnekin vielä aika hailakka, mutta selvästi nähtävissä oleva värillinen viiva.

Viime to alkoi "vuoto", joka oli lähinnä paperiin tulevaa, suojassa vain rukeaa tuhrua. Tätä kesti 3 päivää. Menkoiksi noi päätin laskea, MUTTA pieni epäilys kuitnekin hiipii...

Yhteistyössä