Viivanpaikasta plussaksi, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldasharks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huldasharks Voi että, kylläpä miekin näen - vasitenhin keskimmäisessä kuvassa, viivan ja ihan PUNAVÄRIN kera!!:)

Kovasti nyt viivan vahvistumista toivon, sekä tarraa&vaaviliimaa jos pikkinen asukki masussa luuraa!!:heart:

Voi kun olette ihania :kiss:

Ei siinä väriä mielestäni ollut. Ja ei ollut tämän aamuisessakaan. Ns. roskisviivanpaikka tuli vaan...

Eihän sellaista raskaustestiä voi edes olla, joka ei näyttäisi edes myöhemmin varmasti raskautta? Vai oletteko kuulleet, että jollain olisi niin käynyt? Mä vaan testaan liian aikaisin tai sitten en ole raskaana. Luulen jälkimmäistä erittäin vahvasti.

Noooo, mie testaan kunnes menkat alkaa :)

Niin ja se vielä mun piti kertoo, että mä sain jo sillon viikko sitten ekan haaleen haaleen haamun, ja vasta tänään viiva on selkee! Eli suht hitaasti lähti vahvistumaan, kun niin aikasin piti alottaa testailut.

Mä pidän kovasti sulle peukkuja, ja toivon että tonne kesäkuisten pinoon pääset hyppäämään:D

Apteekin testi puhdas nega. Myös testi purettuna. Eli jos ja kun ne menkat alkaa, niin en taida suositella kenellekkään noita viivanpaikkatestejä...

Yks pirulainen kanssa on Prediktor. Sillä saa ihan oikean plussan, vaikkei olisikaan raskaana.

Saattoihan sulla olla myös kemiallinen raskaus?
Sain itse kyllä ihan puhtaita negoja tuolla testillä ennen kuin kp:t oli korkeemmalla. Nyt viiva on tosi selkeä vaikkei ihan kontrollin kanssa samaa tummuutta olekaan, mutta eihän niitä saakaan verrata toisiinsa. Tuon testin herkkyys vaan ei taida pitää paikkaansa, koska ei kovin aikaisin plussaa antanut minullekaan, vaikka enpä ole niinkään varma milloin ovulaatio oli, se selviää ultrassa.

Saattoihan sulla olla myös kemiallinen raskaus?
Sain itse kyllä ihan puhtaita negoja tuolla testillä ennen kuin kp:t oli korkeemmalla. Nyt viiva on tosi selkeä vaikkei ihan kontrollin kanssa samaa tummuutta olekaan, mutta eihän niitä saakaan verrata toisiinsa. Tuon testin herkkyys vaan ei taida pitää paikkaansa, koska ei kovin aikaisin plussaa antanut minullekaan, vaikka enpä ole niinkään varma milloin ovulaatio oli, se selviää ultrassa.

Kävi sekin mielessä... :( Menkat kesti melkein 12 päivää ja 10 päivän jälkeen tuli vielä ihmeellisiä ruskeita riekaleita, ihan kuin jotain kalvon palasia. Mutta join kyllä paljon greippimehuakin, että olisiko vain ollut tavallista paksumpi limakalvo, mikä poistui.

Silloin kun noi testit tein, niin en mielestäni niissä väriä nähnyt, ehkä mä odotin sellaista "oikeeta" viivaa vain. Ja nyt kun niitä näytöltä katsoo, niin kieltämättä niissä näyttää väriäkin olevan. Ja noi ovistestitkin jotka tein ovat aika tummia... Se taitaa jäädä mysteeriksi...

Yhteistyössä