Viivanpaikka apuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja Tarviiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja Tarviiva

Vieras
Onko viivanpaikka testeissä sellainen, että testiä kääntelemällä ja vääntelemällä ja oikein tihrustamalla vasta näkyy..? Mulla tuli tänään ensimmäistä kertaa joku viivan-tapainen testiin, mutta näkyy kyllä "aika" selvästi. En ole kyllä varma oliko siinä mitään väriä.. :( Ennen ei tälläistä ole vastaan tullut, ja testejä on tässä yli vuoden aikana tullut tehtyä TODELLA paljon. Kyseessä ONE STEP liuskatesti.

No viivanpaikka taitaa olla se, kun ei näy punaista väriä..tai mikä onkaan sitten se testin väri.

Ite oon saanut noihin one step-testeihin kyllä ihan värillisenkin haamun, ihan ettei ole ollut edes yritys käynnistsä. Ja testiajalla. Epäilen jotain virhettä, että olisi ollut jotenkin ovulaatio tai jokin tämmöinen.

Mutta oon saanut paljon viivanpaikkoja ja vaikka mitä, kun oli niin pitkä tuo ensimmäinen kierto ettei tiennyt missä vaiheessa tikuttaa. Joten sanoisin, että testaa parin päivän päästä uudetsaan aamupissasta..ja jos sitten ei näytä mitään kunnollista värihaamua, niin olet vain katsonut liian tarkkaan testiä =) Toki tulos voi vielä muuttua ;)

Mutta ite oon huomannu, että noita testejä ei kannata väännellä eikä käännellä valoa vasten eikä mitään. Jos sitä ei näe kunnolla, niin sitä ei tavallaan ole. Ja sitten se kyllä näkyy, jos on jotain näkymistä =)

Toivotaan, että näkyis kohta sullakin! =)

Yhteistyössä