P
pippis
Vieras
Olen 12 kuisen pikkutytön äiti ja täällä odotellaan EDELLEENKIN sitä ensimmäisen hampaan puhkeamista... Tyttö on muuten ihan normaali kehitykseltään, mutta hampaita ei vielä näy eikä kuulu.. Höh. Pistää jo harmittamaan kun kaikki ihmettelevät asiaa. Isoäitini tosin kertoi että toinen tädeistäni oli 1v.2kk kun hänelle tuli eka hammas, joten...
Pari viikkoa sitten oltiin hammaslääkärissäkin käymässä eikä sieltä kyllä irronnut mitään järkevää tietoa asiasta. Sanoi vain että ennätysten kirjaan päästään jos ei hampaita puhkea... Kaikille ne ovat jossain vaiheessa ilmestyneet.
Toisilla se vain kestää kauemmin. Pyysi ottamaan parin kuukauden päästä yhteyttä jos vieläkään ei ole hammasta ilmestynyt. Mitäköhän ne sitten tekevät? Laittavat tekarit suuhun, vai? (heh-heh)
Sitä minä vain, että onko täällä ketään muuta vanhempaa jonka lapsella olisi kestänyt kauemmin tuo hampaiden tulo? Toisi hieman lohtua tähän epävarmuuteen kun kuulisi vastaavanlaisita kokemuksista...
Kiitosnäkemiin ja aurinkoista alkukesää kaikille!
(vilautetaan vähän purukalustoa...)
Pari viikkoa sitten oltiin hammaslääkärissäkin käymässä eikä sieltä kyllä irronnut mitään järkevää tietoa asiasta. Sanoi vain että ennätysten kirjaan päästään jos ei hampaita puhkea... Kaikille ne ovat jossain vaiheessa ilmestyneet.
Sitä minä vain, että onko täällä ketään muuta vanhempaa jonka lapsella olisi kestänyt kauemmin tuo hampaiden tulo? Toisi hieman lohtua tähän epävarmuuteen kun kuulisi vastaavanlaisita kokemuksista...
Kiitosnäkemiin ja aurinkoista alkukesää kaikille!