P
pähkäilijä
Vieras
Kumpi on parempi silja symphony vai viking gabriella ja nimenomaan lasten näkökulmasta? Isommat murkkuikäsiä ja pienin 2,5v
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilijä:Kumpi on parempi silja symphony vai viking gabriella ja nimenomaan lasten näkökulmasta? Isommat murkkuikäsiä ja pienin 2,5v
Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilijä:Näin mä ajattelin, mutta hyvästä saa sitten jo maksaa! Hyviä tarjouksia on vaan aina väärään aikaan meidän kannalta, mutta ei kai se auta kun maksaa! Onko siljalla se saunaosasto minkämoinen, eli kandeeko uikkarit pakata mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilijä:Näin mä ajattelin, mutta hyvästä saa sitten jo maksaa! Hyviä tarjouksia on vaan aina väärään aikaan meidän kannalta, mutta ei kai se auta kun maksaa! Onko siljalla se saunaosasto minkämoinen, eli kandeeko uikkarit pakata mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilijä:Näin mä ajattelin, mutta hyvästä saa sitten jo maksaa! Hyviä tarjouksia on vaan aina väärään aikaan meidän kannalta, mutta ei kai se auta kun maksaa! Onko siljalla se saunaosasto minkämoinen, eli kandeeko uikkarit pakata mukaan?
Minä tykkään siitä. Kannella on siis pääasiassa porealtaita (myös syvempiä sellaisia), ja ihan pienille allas, sekä pienten lasten liukumäki. Näköalat ovat todella mahtavat, eli siellä on kiva lojua altaassa ja katsella maisemia.
Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Olimme juuri juhannuksena Tukholman risteilyllä, laiva oli Viikkarin Gabriella,
tykkäsin todella paljon, oli hienot leikkipaikat lapsille, monta eri huonetta,
pallomerineen ja muineen juttuineen, ja tuo meidän ukkeli (1v6kk) viihtyi
hyvin siellä. ( murkuille oli joku pelihuone )