viking vai silja tukholmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viikkarilla en ole matkannut vuosiin. Siljalla monta kertaa vuodessa. Helsingin välillä hyvää on leikkihuone, jossa pallomeri isoille ja pienille lapsille erikseen, ja lisäksi isommille löytyy playstation lounge. Mun vanhin on 13 v, ja on ainakin vielä tykännyt osallistua noille isommille tarkoitettuun ohjelmaan, tosi mielissään oli, kun viimeksi voitti porukkansa kanssa Silja Race -kisan.

Näin mä ajattelin, mutta hyvästä saa sitten jo maksaa! Hyviä tarjouksia on vaan aina väärään aikaan meidän kannalta, mutta ei kai se auta kun maksaa! Onko siljalla se saunaosasto minkämoinen, eli kandeeko uikkarit pakata mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilijä:
Näin mä ajattelin, mutta hyvästä saa sitten jo maksaa! Hyviä tarjouksia on vaan aina väärään aikaan meidän kannalta, mutta ei kai se auta kun maksaa! Onko siljalla se saunaosasto minkämoinen, eli kandeeko uikkarit pakata mukaan?

kato huutonetistä, siellä on esim. taxos etuseteleitä.

Tasosta: Siljan taso on tippunut niin paljon, että yllätyin postiviivisesti kun viime talvena menimme viikkarilla tukholmaan. Paljon ystävällisempää väkeä töissä, kun puuttui noi virolaiset työntekijät viikkarilta. Mutta lasten kanssa ei ole tullut niillä matkustettua joten siihen en osaa vastata. Siljalla oli ennen mukava matkustaa, mutta nyt se o täynnä näitä tympeitä virolaisia työntekijöitä, jotka eivät osaa edes palvella :/

Minä tykkään siitä. Kannella on siis pääasiassa porealtaita (myös syvempiä sellaisia), ja ihan pienille allas, sekä pienten lasten liukumäki. Näköalat ovat todella mahtavat, eli siellä on kiva lojua altaassa ja katsella maisemia.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Minä tykkään siitä. Kannella on siis pääasiassa porealtaita (myös syvempiä sellaisia), ja ihan pienille allas, sekä pienten lasten liukumäki. Näköalat ovat todella mahtavat, eli siellä on kiva lojua altaassa ja katsella maisemia.

Me oltiin päivätukholmassa ja tultiin aikasemmin laivaan sitten ja mentiin uimaan. Ihan kiva ja oli hiljasempaa.

Olimme juuri juhannuksena Tukholman risteilyllä, laiva oli Viikkarin Gabriella,
tykkäsin todella paljon, oli hienot leikkipaikat lapsille, monta eri huonetta,
pallomerineen ja muineen juttuineen, ja tuo meidän ukkeli (1v6kk) viihtyi
hyvin siellä. ( murkuille oli joku pelihuone )

Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:
Olimme juuri juhannuksena Tukholman risteilyllä, laiva oli Viikkarin Gabriella,
tykkäsin todella paljon, oli hienot leikkipaikat lapsille, monta eri huonetta,
pallomerineen ja muineen juttuineen, ja tuo meidän ukkeli (1v6kk) viihtyi
hyvin siellä. ( murkuille oli joku pelihuone )

Näin kesäaikaan molemmissa laivayhtiöissä muutetaan konferenssitilat leikkitiloiksi. Mutta kesäajan jälkeen leikkitilaa on huomattavasti vähemmän.

Esim. Siljalla tuolta kesäleikkitilasta löytyi toinen playstation lounge, muumitalo, pallomeri lisää, kiipeilylabyrintti, liitokiekko, jalkapallopelejä jne. jne. Lisäksi loma-aikoihin on aina Silja Spurt -jossa järjestävät tiettyihin kellonaikoihin ohjattua tekemistä lapsille, esim. esteratoja. Nyt oli lapsille yökerhossa 2 showta, Muumishow ja koko perheen show.

Lisäksi tosiaan se 'saunaosasto' sijaitsee Siljalla upeassa paikassa.

Yhteistyössä