Vikingin vk-kenkien pesu. Miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Goretex-kenkiä ei missään nimessä pesukoneeseen. Yleensäkään ei kenkiä suositella koneessa pestävän, sillä kengän sisällä olevat liimaukset ja kengän "rakenne" tästä kärsii. Jos putsausta vaatii, niin kostealla pyyhkiminen, tai kengän putsaukseen erikseen saatavat suihkeet ovat tätä varten.

Ei missään tapauksessa psukoneeseen, liimaukset kärsii, mahdollinen nahka. Se pesupulveri on aika jämäkkää tavaraa. Vikingillä on konepestävät kengät, mutta ne ei ole goret.

Mietoa pesuainetta, vanha tiskiharja ja lavuaarissa minä ne pesen. Joskus erittäin usein. Jos on nahkakenkä, niin se tietysti pyyhitään vain. lopuksi pistetään hoitosuihketta (kunhan vaan muistaisi itsekin)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Ei missään tapauksessa psukoneeseen, liimaukset kärsii, mahdollinen nahka. Se pesupulveri on aika jämäkkää tavaraa. Vikingillä on konepestävät kengät, mutta ne ei ole goret.
Mietoa pesuainetta, vanha tiskiharja ja lavuaarissa minä ne pesen. Joskus erittäin usein. Jos on nahkakenkä, niin se tietysti pyyhitään vain. lopuksi pistetään hoitosuihketta (kunhan vaan muistaisi itsekin)

Ai, no kyllä meillä vaan on tälläset =)

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Ai, no kyllä meillä vaan on tälläset =)

Samperi, onko niitäkin? Mä olen törmännyt vain konepestäviin selkeästi ilman gorea. Kelpaisi meillekin;)