Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Ok! Mä oon yrittänyt räpeltää vuositolkulla, mutta kun ei niin ei... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Ok! Mä oon yrittänyt räpeltää vuositolkulla, mutta kun ei niin ei... :xmas:
Noi neulepuikot on ainut käsityöväline minkä kans mulla ei pala hihat.. Ompelukoneen kans palaa käämit välittömästi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!!![]()
Ittelle pitäs pipo neuloo mut ei ny oikee nappais.. Jaa vaan mulla on viel noita lankoja.. Taidan tehä hameen ton takin kaveriks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!!![]()
Ittelle pitäs pipo neuloo mut ei ny oikee nappais.. Jaa vaan mulla on viel noita lankoja.. Taidan tehä hameen ton takin kaveriks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Tai mulle samanlaisen.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt on taas paniikki, ei oo mitää vaiheessa, mitä mä illalla neulon!!![]()
Neulo mulle tommonen takki :snotty: Riittää puuhaa taas hetkeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:ei kannattais näyttää tommosia tekeleitä. sen siitä saa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:ei kannattais näyttää tommosia tekeleitä. sen siitä saa. :xmas:
Nii, oma moka, mitäs läksit :xmas:
Kivahan se vaan on että muutki tykkää mun päähänpistoksista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:Nimenomaan! Oma vika! Eikun puikot heilumaan nyt!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Onpas kaunis!
Mä justiin tänään ostin tytölle villapaitaan langat, ei siitä kyllä noin hieno tule, mut raidallinen joka tapauksessa![]()