Vinkataapa nyt hyviä nettisivuja, blogeja, ym. mitä illan ratoksi täällä lueskelisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noissakin edellisissä on useimmissa blogilistoja.

Riippuu mikä kiinnostaa. Minua kiinnostavat perheaiheiset ja luen niitä. Omalla listallani on parikymmentä blogia.

Sitten on laidasta laitaan blogeja: valokuvausaiheisia, lemmikkijuttuja, ompeluksia, ruuanlaittoa, askartelua, laihdutsuta, matkailua, remonttia, talonrakennusta, neulomista, korujen tekoa, keräilyä eri aiheista, nukkekotien laittamista...ihan mitä vaan!

Blogilistalta voi kans löytää kivoja:

http://www.blogilista.fi/

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Kyllä niissä "alkupään" jutuissa oli parempia hoksauksia. Että alkaa jo jossain määrin toistaa itseään.

Mutta siis.. parhaimmille jutuille olen kyllä nauranut kaksin kerroin.

..ei kai joku oikeasti voi luulla, että tyyppi/tyypit on tosissaan?

Minä en ainakaan luule että on tosissaan, mutta ottaa tuon blogin pidon hiukan liian tosissaan enkä tykkää siitä että lapset vedetään noihin juttuihin mukaan kuten esim. kaljakartonkien kanssa askartelemaan ja sitten siitä kuvat nettiin :/

Mä en jaksa uskoa, että lapsi kaljakartonkien kanssa askartelusta mitenkään traumatisoituisi :laugh: Lapsen naamaa ei näy eikä mitään. Luultavasti lapsella oli ihan hauskaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Kyllä niissä "alkupään" jutuissa oli parempia hoksauksia. Että alkaa jo jossain määrin toistaa itseään.

Minä en ainakaan luule että on tosissaan, mutta ottaa tuon blogin pidon hiukan liian tosissaan enkä tykkää siitä että lapset vedetään noihin juttuihin mukaan kuten esim. kaljakartonkien kanssa askartelemaan ja sitten siitä kuvat nettiin :/

Mä en jaksa uskoa, että lapsi kaljakartonkien kanssa askartelusta mitenkään traumatisoituisi :laugh: Lapsen naamaa ei näy eikä mitään. Luultavasti lapsella oli ihan hauskaa...

Minusta vaan on ihan helevetin huonoa huumoria,ihan luokatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja pölö:

Niinpä. Rajansa kaikella ja lapset mukana liikaa. Traumatisoitui tai ei.

:D Mut toi blogihan on ihan loistavaa parodiaa!

http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=blogi&searchoptions=2&dd_begin_search=8&mm_begin_search=1&yyyy_begin_search=2009&dd_end_search=8&mm_end_search=1&yyyy_end_search=2010&searchtarget=threads

tälleenkin löytyi

Yhteistyössä