Vinkkejä 18-vuotiaalle naiselle 29-vuotiaan miehen iskentään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Oon siis tosi ihastunut yhteen mua hiukan vanhempaan mieheen.

Tottakai mä tiedän ne perusasiat mitenkä mies isketään, olemalla kaunis, mukava, avoin ja oma itsensä. Nuo on ne mun pravuurit. Joko sitten muhun ihastuu tai ei.

Onko kuitenkin jotain erityistä mitä pitäisi huomioida ton ikäsen miehen kohdalla? ;)

Vinkkejä jakoon kiitti!

[QUOTE="...";27993902]Onko kuitenkin jotain erityistä mitä pitäisi huomioida ton ikäsen miehen kohdalla? ;)[/QUOTE]

Ehkä se, että 18-vuotiaisiin menevä 29-vuotias voi olla lapsellinen urpo, joka ei saa ikäistään seuraa?
Raaka yleistys, joka perustuu omiin kokemuksiini samanlaisista tilanteista - kahden otanta :D

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Ehkä se, että 18-vuotiaisiin menevä 29-vuotias voi olla lapsellinen urpo, joka ei saa ikäistään seuraa?
Raaka yleistys, joka perustuu omiin kokemuksiini samanlaisista tilanteista - kahden otanta :D

Oon tottakai nuori, mut ei 29-vuotiaskaan vielä hirveen vanha ole.

Eikä 18-vuotiaan tarvii aina olla niin lapsellinenkaan, usein oon saanu kuulla et kuulostan paljon vanhemmalta juttujeni perusteella ja näitä sanojia löytyy siis eri-ikäisten taholta joista nuorin varmaan joku 14 ja vanhin 28. :)

Odotatko sä ap, että joku sulle sanoisi sun olevan tyttö vielä, jolloin sä saisit vastata olevas nainen, koska olet täysikäinen ja liirumlaarumlaa...? Sitten palstalaiset sotisivat keskenään siitä onko 18v. tyttö vai nainen, missä menee aikuisuuden raja ja kuinka 90-luvulla syntyneet voivat olla jo todella kypsiä käytökseltään ym. Nää ketjut on jo niin nähty.

[QUOTE="...";27994071]Miten sun perhe ja kaverit suhtautu asiaan?
Entä miehen puolelta?[/QUOTE]

Perhe ei suhtautunut mitenkään kummallisesti kun ei sitä oikeastaan ole, veljeni palkkasi miehen firmaansa töihin tuossa pari vuotta sitten.
Kaverit taas ei uskoneet miestä niin vanhaksi ja se ehkä auttoi asiaa.. Toisaalta taas olen aina seurustellut itseäni vanhempien kanssa, ja esim oma äitini on isääni 13 vuotta nuorempi

Väittäisin ettei kukaan tuota ikäeroa meidän tapauksessa pitänyt niin kamalana, toki se vaikuttaa asioihin..

Miehen puolelta taas mun ikää kauhisteltiin... kun se heille kerrottiin.. Ei ollut ihan ensimmäinen asia minkä halusin heille kertoa, eikä ehkä mieskään. Tosin mieskään ei tiennyt mun ikää silloin alussa, ei kysynyt, enkä kertonut... Mutta oli vähän ihmeissään kun kuuli

Odotatko sä ap, että joku sulle sanoisi sun olevan tyttö vielä, jolloin sä saisit vastata olevas nainen, koska olet täysikäinen ja liirumlaarumlaa...? Sitten palstalaiset sotisivat keskenään siitä onko 18v. tyttö vai nainen, missä menee aikuisuuden raja ja kuinka 90-luvulla syntyneet voivat olla jo todella kypsiä käytökseltään ym. Nää ketjut on jo niin nähty.

Kysyin vaan vinkkejä jos n. kolmekymppisen miehen kanssa on erillaista, että mistä hän voisi hurmaantua ja niin edelleen. vaikka se riippuu ehkä sit enemmän luonteesta, en tiiä

koska eipä mulla ole aikasemmalta kokemusta seurustella hiukan vanhemman miehen kanssa :)

Miehen puolelta taas mun ikää kauhisteltiin... kun se heille kerrottiin.. Ei ollut ihan ensimmäinen asia minkä halusin heille kertoa, eikä ehkä mieskään. Tosin mieskään ei tiennyt mun ikää silloin alussa, ei kysynyt, enkä kertonut... Mutta oli vähän ihmeissään kun kuuli

Miten ne sit kauhisteli?
Kuulitsä ikinä kun ne puhu vai puhuko ne aina sun seläntakana?

[QUOTE="...";27994142]Miten ne sit kauhisteli?
Kuulitsä ikinä kun ne puhu vai puhuko ne aina sun seläntakana?[/QUOTE]

no olihan se sellaista " ai kauhee kun sinä olet niin nuori vielä "
Tai kommenttia " niin mutta ethän sä ollut silloin vielä edes syntynyt "

Ihan hyvässä hengessä kuitenkin aina.. Kommentoivat ne myös minun pituutta ( olen 152cm pitkä ) Miehen siskonmies ensimmäisen kerran minut nähdessään totesi jotain tyyliin " sinähän oikea koripalloilija olet, varmaan 125cm sulkapäässä ja korkokengät jalassa "

Edelleen saatetaan miehen veljen avovaimon kanssa naureskella sitä kun hänellä on minua vuotta vanhempi poika ( sai pojan ollessaan vasta 16v itse )..
Ikä nyt kuitenkin on vain numeroita ja siinä kohtaa kun on kyse täysi-ikäisistä en osaa pitää sitä inään kynnyskysymyksenä.
Tietysti siinä kohtaa kun ikäeroa alkaa olla 20+ vuotta, saatan itsekin katsoa vähän kieroon.

no olihan se sellaista " ai kauhee kun sinä olet niin nuori vielä "
Tai kommenttia " niin mutta ethän sä ollut silloin vielä edes syntynyt "

Ihan hyvässä hengessä kuitenkin aina.. Kommentoivat ne myös minun pituutta ( olen 152cm pitkä ) Miehen siskonmies ensimmäisen kerran minut nähdessään totesi jotain tyyliin " sinähän oikea koripalloilija olet, varmaan 125cm sulkapäässä ja korkokengät jalassa "

:(

Tärkeintä on olla aloitekykyinen eikä taantua siihen 50-lukulaiseen ajatteluun että nainen voi vain odottaa tanssilavan reunalla jotta mies tulisi hakemaan ja pyytäisi viellä saatillekin.

Toisin kuin jotkut naiset, yksikään mies tällä planeetalla ei pidä omituisena sitä jos nainen tekee aloitteen, pyytää ulos tms. Korkeintaan on imarreltu vaikkei suostuisikaan.

Edelleen saatetaan miehen veljen avovaimon kanssa naureskella sitä kun hänellä on minua vuotta vanhempi poika ( sai pojan ollessaan vasta 16v itse )..
Ikä nyt kuitenkin on vain numeroita ja siinä kohtaa kun on kyse täysi-ikäisistä en osaa pitää sitä inään kynnyskysymyksenä.
Tietysti siinä kohtaa kun ikäeroa alkaa olla 20+ vuotta, saatan itsekin katsoa vähän kieroon.

että ennemmin voisi iän puolesta olla sisko kun äiti...

jos ois normaalin ikäsenä saanut lapsensa, niin se ois sua paljon nuorempi

Alkuperäinen kirjoittaja öööööööö;27994190:
Miksi 29v mies haluaisi ikäistään seuraa jos tarjolla on kimmoisaa 18-kesäistä joka on nuori vielä kymmenenkin vuoden kuluttua?

vaan luonteiden sopivuudesta myös ja et löytyy se rakkauden tunne.

Yhteistyössä