Vinkkejä 18-vuotiaalle naiselle 29-vuotiaan miehen iskentään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmmm";27994869]Tissit esiin ja jalat auki.
Ei kukaan 29v. mies pikkuteinistä muuta halua.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa!

Kyllä toiset pitää tiukasta b-rapustakin!

No miten nyt mies yleensäkin vokotellaan? Helppoa se iskeminen on, mut pallon laitto jalkaan onkin sit paljon haasteellisempi juttu.
Tosin vanhemman miehen nyt saa ihan vaan osoittamalla kiinnostuksensa, ne on helppoja jos ei itseluottamus muuhun riitä.

Sinuna unohtaisin koko tyypin, on nimittäin hemmetin noloa tollanen.
Vanhemman miehen saa jokainen nainen, mut nuorempaa harvempi.

Noin suuria ikäeroja noin nuorella iällä on ainoastaan bensalenkkareilla.

[QUOTE="vieras";27994857]Vaikka siksi, että haluaa oikean suhteen joka perustuu henkisiin arvoihin eikä fyysisyyteen.. tai/ja siksi, että tää 18v voi hyvinkin pian kyllästyä sellaseen vanhaan kurppaan ja valita toisen miehen.[/QUOTE]

Luuletko että minä en halua suhdetta joka perustuis henkisiin arvoihin eikä pelkkään fyysisyyteen?
Luuletko että minä en halua perhettä?
Luuletko että minä en halua meille yhteistä kivaa kotia?
Luuletko että minä en halua vakaata miestä joka kohtelis mua hyvin?

Haluan nimittäin kaikkia noita.

Enkä pidä kolmekymppistä vanhana tai kurppana joten älä laita sanoja mun suuhun jooko? jos itse pidät niin ei oo mun ongelma että sulla on asennevamma ja elämäs ei oo ehkä hirveen helppoo..

[QUOTE="...";27994755]

Ei oo tervettä suhtautua vieraaseen naiseen sillä tavalla kuin se ois oma pikkusisko? tsiisus[/QUOTE]

Voisitko perustella?!? Miten niin ei ole tervettä? Ei se ole sairauskaan, jos jostain paljon nuoremmasta tulee mielleyhtymiä siskoon/veljeen/tyttäreen/poikaan... jossain kohtaa se voi jopa olla se terveempi vaihtoehto.
Jos toista kohtaan ei tunne mitään vetoa, onhan se ihan järkeen käypää, että tulee sisko mieleen ... ja silloin annetaan pakit, siinä ei ole mitään sairasta tai ilkeää.

[QUOTE="Hmmm";27994869]Tissit esiin ja jalat auki.
Ei kukaan 29v. mies pikkuteinistä muuta halua.[/QUOTE]

Eiköhän pikkuteinejä oo sellaset 13-17vuotiaat ja 18-19vuotiaat sieltä kypsymisen yläpäästä.

Sairas oot, jos oot tollanen. Tuota ajatusta vois ilkeydellään verrata raiskaukseen.

Missä ne epäkypsät nuoret ovat? Kukaan ei koskaan sano että hei mä olin sillon nuorena (tai tällä hetkellä) ikäisiäni epäkypsempi, tai edes että olin yhtä kypsä kuin muutkin.

Kai se sitten on niin, että kaikki ovat ikäisiään kypsempiä ??

No miten nyt mies yleensäkin vokotellaan? Helppoa se iskeminen on, mut pallon laitto jalkaan onkin sit paljon haasteellisempi juttu.
Tosin vanhemman miehen nyt saa ihan vaan osoittamalla kiinnostuksensa, ne on helppoja jos ei itseluottamus muuhun riitä.

Sinuna unohtaisin koko tyypin, on nimittäin hemmetin noloa tollanen.
Vanhemman miehen saa jokainen nainen, mut nuorempaa harvempi.

Noin suuria ikäeroja noin nuorella iällä on ainoastaan bensalenkkareilla.

Eikä kolmekymppinen oo minusta vanha! kahtokaa nyt cheekkiä, armi toivasta tai krista kososta. Onko ne teistä vanhoja ja noloja ja helposti jo höynäytettävissä??

Ei mun mielestä.

Sit niinkun nää Jussi Parviaiset ja tälläset on kyllä ihan oma kastinsa. Tää mies vastaa tota kuvausta mitä fortunate selitit, mutta ei esimerkiks cheek menis tohon kaavaan :x

Hiukan? Kalauta sitä päähän, isketty tadaa...

Ei minusta oo vielä mikään järkyttävän suuri ikäero... tai sekään oo järkyttävää et -90 lukulainen seurustelee -80 lukulaisen kanssa, kun nämäkin on kiinni toisissaan nää vuosikymmenet. Tai pidättekö outona sitä jos samalla tavalla -60 luvulla syntyneellä ja -70luvulla syntyneellä ois parisuhde?

Aika normaaleja tollaset about 10-vuoden ikäerotkin pariskunnilla Suomessa, varmaan löytyy monta.

Mut ehkä tää kauhistelu tulee siitä sit et mä oon 18 ja mies ois 29.

Mutta siis ei 12-vuoden ikäero oo vielä mikään tabu.

[QUOTE="...";27994891]Luuletko että minä en halua suhdetta joka perustuis henkisiin arvoihin eikä pelkkään fyysisyyteen?
Luuletko että minä en halua perhettä?
Luuletko että minä en halua meille yhteistä kivaa kotia?
Luuletko että minä en halua vakaata miestä joka kohtelis mua hyvin?

Haluan nimittäin kaikkia noita.

Enkä pidä kolmekymppistä vanhana tai kurppana joten älä laita sanoja mun suuhun jooko? jos itse pidät niin ei oo mun ongelma että sulla on asennevamma ja elämäs ei oo ehkä hirveen helppoo..[/QUOTE]

Kirjoititko sinä tuon kommentin jota lainasin? nimimerkillä "öööööööö"? :D
Saattoihan olla, että lainaus tarkoitti sitä, että vastasin juuri kyseiseen kommenttiin.

Ja 30v ei todellakaan ole vanha kurppa, mutta tarkoitinkin ajan kuluessa. Kun suhteen vanhempi osapuoli alkaa tuntea itsensä vanhaksi kurpaksi, on toinen vielä nuori ja "bilekunnossa"... silloin tilanne voi olla ihan toinen kuin nyt, ei voi tietää.

[QUOTE="vieras";27994902]Voisitko perustella?!? Miten niin ei ole tervettä? Ei se ole sairauskaan, jos jostain paljon nuoremmasta tulee mielleyhtymiä siskoon/veljeen/tyttäreen/poikaan... jossain kohtaa se voi jopa olla se terveempi vaihtoehto.
Jos toista kohtaan ei tunne mitään vetoa, onhan se ihan järkeen käypää, että tulee sisko mieleen ... ja silloin annetaan pakit, siinä ei ole mitään sairasta tai ilkeää.[/QUOTE]

29-vuotiaalle miehelle vois löytyy oiva vaimo siitä 18-vuotiaasta. Kokeilis edes, niin ei menettäis mitään. Sen ymmärrän jos 40-vuotias torjuu 18-vuotiaan, koska 40v ei oo oikeesti enää nuori ja 18v on. Mut 29v on nuori ja 18v on nuori.

[QUOTE="...";27994004]Oon tottakai nuori, mut ei 29-vuotiaskaan vielä hirveen vanha ole.

Eikä 18-vuotiaan tarvii aina olla niin lapsellinenkaan, usein oon saanu kuulla et kuulostan paljon vanhemmalta juttujeni perusteella ja näitä sanojia löytyy siis eri-ikäisten taholta joista nuorin varmaan joku 14 ja vanhin 28. :)[/QUOTE]

Blaa Blaa Blaa. Tää maailma on täynnä näitä "18-vuotiaita, jotka vaikuttaa hirveen paljon vanhemmilta juttujensa perustaalla"...

Ja sitten kun ollaan vähän vanhempia, aletaankin olla niin nuorekkaita...

[QUOTE="...";27994933]Eikä kolmekymppinen oo minusta vanha! kahtokaa nyt cheekkiä, armi toivasta tai krista kososta. Onko ne teistä vanhoja ja noloja ja helposti jo höynäytettävissä??

Ei mun mielestä.

Sit niinkun nää Jussi Parviaiset ja tälläset on kyllä ihan oma kastinsa. Tää mies vastaa tota kuvausta mitä fortunate selitit, mutta ei esimerkiks cheek menis tohon kaavaan :x[/QUOTE]

Tässä kommentissa jos missä näkyy sun oma nuoruutesi.
Kyse ei ole siitä onko 30v vanha, vaan siitä onko kolmekymppinen vanha kahdeksantoista vuotiaan rinnalla... siitähän tässä on kai koko ajan ollut kyse?!

Ainakin itse tunsin 18v olevani aikuinen, myöhemmin tajusin etten ehkä ollut :D Ei ole oikeasti tarkoitus loukata, nuoruudessa ei todellakaan ole mitään "väärää"... sitä vaan katsoo elämää niiiiiin eritavalla kuin näin vanhempana (olen vähän päälle 30). aivot kasvaa ja kehittyy vielä kahteenkymmeneenviiteen ikävuoteen asti ja viimeisenä täydentyy mm. sosiaaliset taidot.

OMG! Siis niinq mä kans oon tosi niinq ikäistäni vanhemman olonen. Six varmaan mul on aina itteeni vanhempii kundei!!! Mun frendi sanoki et oon ihan siis niinq joku ope jutuilt. Paitti et mul on huumorii. Aina läppä lentää. IHkuLOL!!!

[QUOTE="juu";27994922]Missä ne epäkypsät nuoret ovat? Kukaan ei koskaan sano että hei mä olin sillon nuorena (tai tällä hetkellä) ikäisiäni epäkypsempi, tai edes että olin yhtä kypsä kuin muutkin.

Kai se sitten on niin, että kaikki ovat ikäisiään kypsempiä ??[/QUOTE]

Ite sanon näin, et oon osannu aikasemminkin joihinki asioihin suhtautua tosi kypsästi mut jälkeenpäin aatellen oon ollu myös tosi kakara! ihan hemmetin kakara!

Tiiän et mul on oppimista vieläkin elämästä, enkä oo täysin valmis ihminen, mut sillä tavalla valmis ja kypsä kuitenkin haluun vakaan ja turvallisen parisuhteen, enkä näe yhtään puuta poikkiteloin raiteilla siinä etteikö minusta sais 29-vuotiaalle hyvää vaimoa. :)

[QUOTE="vieras";27995026]Kirjoititko sinä tuon kommentin jota lainasin? nimimerkillä "öööööööö"? :D
Saattoihan olla, että lainaus tarkoitti sitä, että vastasin juuri kyseiseen kommenttiin.

Ja 30v ei todellakaan ole vanha kurppa, mutta tarkoitinkin ajan kuluessa. Kun suhteen vanhempi osapuoli alkaa tuntea itsensä vanhaksi kurpaksi, on toinen vielä nuori ja "bilekunnossa"... silloin tilanne voi olla ihan toinen kuin nyt, ei voi tietää.[/QUOTE]

Joskus 40-vuotiaana?

Okei mä oisin 28.

En mikään bilerinsessa enää ja toivottavasti onnellisesti parin pienen lapsen äiti eli kyllä meidän elämä pyhittys perhe-elämälle eikä millekkään villille bailaukselle, mitä nyt joskus ottaa.

[QUOTE="...";27995036]29-vuotiaalle miehelle vois löytyy oiva vaimo siitä 18-vuotiaasta. Kokeilis edes, niin ei menettäis mitään. Sen ymmärrän jos 40-vuotias torjuu 18-vuotiaan, koska 40v ei oo oikeesti enää nuori ja 18v on. Mut 29v on nuori ja 18v on nuori.[/QUOTE]

Vai että oiva vaimo :D En tiedä miten tuntematon se käsite sulle on, mutta varmasti sinäkin olet antanut pakkeja siitä syystä ettei toinen osapuoli vain kiinnosta? Miehetkin tekee sitä samaa.... vaikka todellakin voivat menettää tilaisuutensa siihen oivaan vaimoon.

[QUOTE="...";27995096]
En mikään bilerinsessa enää ja toivottavasti onnellisesti parin pienen lapsen äiti eli kyllä meidän elämä pyhittys perhe-elämälle eikä millekkään villille bailaukselle, mitä nyt joskus ottaa.[/QUOTE]

Et sinä tiedä millainen olet ja mitä ajattelet kymmenen vuoden päästä, ei kukaan meistä tiedä.

Ählämeillä muuten ei oo mitään hyvää, mutta neljä vaimoo kyllä. Tosimiehelle se sopis:

Ekaks mies vois elää seksintäyteistä sinkkuelämää 25v asti. Sitten eka vaimo joku 18v. 40v sitten toinen vaimo, 20v. Sitten 50v uutta vaimoo, 20v. Ja sitten 60v vois ottaa loppuelämän iloksi ja avuksi jonkun 25v.

Joo sanokaa että oon sovinisti... Mut noin ne suurmiehet tekee ja tepäs luette innoissanne niiden vaimoista juttuja...

[QUOTE="vieras";27995054]Tässä kommentissa jos missä näkyy sun oma nuoruutesi.
Kyse ei ole siitä onko 30v vanha, vaan siitä onko kolmekymppinen vanha kahdeksantoista vuotiaan rinnalla... siitähän tässä on kai koko ajan ollut kyse?!

Ainakin itse tunsin 18v olevani aikuinen, myöhemmin tajusin etten ehkä ollut :D Ei ole oikeasti tarkoitus loukata, nuoruudessa ei todellakaan ole mitään "väärää"... sitä vaan katsoo elämää niiiiiin eritavalla kuin näin vanhempana (olen vähän päälle 30). aivot kasvaa ja kehittyy vielä kahteenkymmeneenviiteen ikävuoteen asti ja viimeisenä täydentyy mm. sosiaaliset taidot.[/QUOTE]

kun kommentti siinä missä muutkin, mut nuorihan mä olen niin annetaan paistaa vaikka paistaisiki. :) emmä pyri sitä peittämään edes

no 18v on semmonen nuori aikuinen/opettelemassa sitä aikuisuutta, että jotain tonne päin oot varmaan ollu..

Yhteistyössä