I
IhanaValo
Vieras
Kuopuksella synttärit, ens kuussa..Haluisko joku heittää kivoja vinkkejä pienen tytön synttäreitä varten?
Kakusta mietin kinuskipäällysteistä, vaikka vähän eäilyttää miten sen sais onnistumaan kun viimeks se kinuski jäi ihan liian liuruks :/
Tai sit oon miettiny niitä kakunpäällyskuvia, mitä ootte tilanneet/ostaneet?
Kakusta mietin kinuskipäällysteistä, vaikka vähän eäilyttää miten sen sais onnistumaan kun viimeks se kinuski jäi ihan liian liuruks :/
Tai sit oon miettiny niitä kakunpäällyskuvia, mitä ootte tilanneet/ostaneet?