vinkkejä lihasoseiden valmistukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bona

Vieras
Edellinen lapsi jo neljä-ei siis enää muista....

Vauva nyt 5kk ja ajattelin itse tehdä lihasoseita, kun niin kamalan kalliita kaupassa. Mulla on maustamatonta broilerin filettä, keitänkö ensin ja soseutan?

Antakaas mulle hei vinkkejä ja linkkejä, teenkö pelkän lihan ja sevoitan kasvissoseeseen? Voiko kaupan pakastevihannespusseiusta tehdä sosetta ja pakastaa sit?

Kiitos jos vaivaudutte, mutta apua nyt tarvisin:=

Mä keitin ja soseutin kanan ja jauhelihan ja jääpalarasiaan sekä folioon ja pakkaseen. Sitten otan pakkasesta ja keitän kasviksia, perunaa, makaroonia ym sekaan. Teen kerrallaan pari annosta. Kalan teen lohipaloista.

Muoks.

Laitan pakastevihanneksia kiehuun, on nopee ja helppoo. peruna-sipulisekotusta käytin kesän, kun ei voinut uusia pottuja vielä antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mä keitin ja soseutin kanan ja jauhelihan ja jääpalarasiaan sekä folioon ja pakkaseen. Sitten otan pakkasesta ja keitän kasviksia, perunaa, makaroonia ym sekaan. Teen kerrallaan pari annosta. Kalan teen lohipaloista.

Muoks.

Laitan pakastevihanneksia kiehuun, on nopee ja helppoo. peruna-sipulisekotusta käytin kesän, kun ei voinut uusia pottuja vielä antaa.

Kitos sinulle vilma-onni:) Teinkin jo kanasta annoksia pakkaseen.

Yhteistyössä