Vinkkejä mitä kivaa vois tehdä 11v pojan kanssa Turussa ja lähiseudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Juhannuksen jälkeisellä viikolla muut muksut on mummolassa, leirillä ja ulkomailla ja mies päivät töissä. Mä ja 11v poika kaksin kotona ja jotain kivaa tekemistä vailla.
Mulla silloin raskausviikkoja 38+ niin laivalle en uskalla lähteä enkä viitteis kamalan kauas lähteä autollakaan huristelemaan.
Turun linnassa käytiin seikkailemassa just viime kuussa, Muumimaailma, Kuralan Kylämäki, Seikkis ja Zoolandia on ehkä vähän lapsellisia ja moneen kertaan nähtyjä.
Ajattelin että joku päivä käydään sellaisella parin tunnin lounasristeilyllä Aurajoella/Airistolla. Ja jos sattuu olemaan niin voitais käydä jalkapallo- tai jenkkifutismatsia katsomassa.
Uimapukuun mä en mahdu että Caribia on poissuljettu vaihtoehto, rannalle voidaan toki joku päivä mennä jos säät sallii.

Muita ideoita? Jotenkin sitä on niin sokea omalle kotikaupungilleen :D

Hei!

Tervetuloa käymään Turun pääkirjastossa. Voit jättää lapsesi tänne tutustumaan tietotekniikan ihmeelliseen maailmaan. Meillä on yksi Suomen suurimmista ATI-valikoimista ja asiantuntijamme pitävät lapsesi oppimassa myös lomalla.

Myös kokkaamisesta ja kissoista kiinnostuneille lapsille löytyy tekemistä.

Tervetuloa!

• Tykkää
Reactions: as if
eikö tuonikäisen olisi aika jo löytää hiukan isompien ihmisten ilojankin? museoihin, jne? väinö aaltosella saa hyvää mahantäytettäkin ja on ne kalat, jos pitää saada rentoutua välillä. luostarimäki.

mua kiikutettiin joka sivistävään paikkaan tuossa vaiheessa, kyllähän silloin oli vastaanottokyvyssä tietty raja ja välillä hiukan pitkät hampaat, mutta jälkikäteen siitä sai tärkeitäkin asioita, ensinnäkin tunteen, että en ole lapsi lopun ikääni vaan lähimmäisistä on tärkeää, että minua hiukan perehdytetään historiaan ja kulttuuriinkin. jotenkin se lisäsi omanarvontunnetta, joten sitkeästi vain kokeilemaan. jos vaikka pidät pätkät riittävän lyhyinä ja keksit kivaa ohjelmaa taukoihin, niin eikös se siitä?

Jos sää sallii, niin menkää päiväksi Vepsään. Lilyllä sinne, siellä syötte ja uitte (jos sä et mahdu uimapukuun niin sälli ui ja sä ruikutat rannalla :D), ja illalla takaisin.

Jukupark voisi myös olla kiva.

Kirjastossa ja Luostarinmäellä voitaiskin käydä :)
WA museossa nuo kävivät just koulun kanssa että ehkä se jää tällä kertaa väliin.
Kalastamaan saa pojan viedä joku muu, mä pelkään kastematoja ja vähän niitä kalojakin :ashamed:

Kiitos ideoista!

Yhteistyössä