Vinkkejä, miten kirjoittaa ihmiselle, johon oli muutama vuosi sitten ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsö olin kun ihastuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpsö olin kun ihastuin

Vieras
Kun asia vaan aika ajoin palaa mieleen kummittelemaan, niin pitäis varmaan tehdä asialle jotain..... eli olin joitakin vuosia sitten ihastunut yhteen ihmiseen, oli päivittäin katseiden kohtaamista, hymyilemistä jne sellaista hassua ilmassa jatkuen ehkä puolisen vuotta (hän vaihtoi sitten työpaikkaa). Ei kuitenkaan koskaan keskusteltu, itsellä ei rohkeus riittänyt...

Miten voisi lähestyä tätä ihmistä, kun asia tosiaan vieläkin mietityttää? Soittaa en uskalla, joten kirje tai sähköposti olisi kai ainoa vaihtoehto. Mutta mitä voisi kirjoittaa? Mitä hänelle kertoisi? Mitä voi ehdottaa vai voiko mitään? En halua saada mitään ahdistelusyytteitä! :)

Itsellä samaa kesti vuosia kunnes päädyimme yliopiston jälkeen eri suunnille. Koskaan ei puhuttu, aina vaan katseet kohtasivat ja ilmassa oli sanaton kaupuu, joka oli niin kummallista sinänsä, sillä emmähän edes tunteneet. Yhäkin mietityttää, vaikka nykyisyyttä en koskaan vaihtaisi mihinkään. Jotkut asiat on ehkä tarkoitettu päivän piristeeksi.

Voi voi, eikö mitään vinkkejä tosiaan... mulla siis elämäntilanne sallisi kyllä, siis en ole mitään sellaista epäsopivaa tässä suunnittelemassa... En vaan jaksais stressata tämän vuoksi (kun mulla menee vieläkin vähän pasmat sekaisin, jos näen häenet vaikka kaupungilla). Mutta ei rohkeus riitä lähestyä kuitenkaan.

Nyyh, ilmeisesti mun pitää miettiä tätä lopunelämääni itsekseni... miks tämmöset asiat on niin vaikeita? Olen jo monta tilaisuutta "jänistänyt", kun tosiaan olisi jossain kaupungilla ollut hyvä mahdollisuus mennä "nykäisemään hihasta"... Mutta kun se vaan on niin kamalan suuri kynnys lähestysä tuntematonta... kun ei kai siitä mitään kamalan kamalaa voi tapahtua, vai voiko? Voihan olla että hän kuitenkin muistaisi minut? Vai voiko... äääääh

Yhteistyössä