Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
eikös tuo 2-3kk ole se aika kun "kaikki" vauvat syö nyrkkiään siitä syystä että ne kädet alkaa löytyä ja kiinnostaa tottakai! ja miten muuten vauva maailmaa tutkisi ku maistamalla?
en olisi vielä huolissaan nyrkin syömisestä, anna syödä ja tutkia! ja tulet myöhemmin oleen kyllä tyytyväinen tutittomuuteen!
nimimerkillä, esikoinen söi tuttia, toinen ei. Arvaa kumpi oli helpompaa?
olen eri mieltä tuosta tutittomuudesta.. esikoinen ei meillä syönyt tuttia, koska silloin sairaalasta sanottiin,ettei kannate antaa tuttia ja minä tyhmä uskoin sen. sitten, kun esikoinen alkoi pulloruokintaan, n. 8kk iässä, annoin tutin ja yhtäaikaa pullon kanssa hyväksyi sitten tutinkin, mutta en yrittänyt hänelle edes opettaa tuttia pienempänä. ja se tutittomuus vasta olikin hommaa!

seuraavat lapset meillä ottaneet ihan pikkuvauvasta asti tutin (nukin tutin) ja syöneet sitä ,mutta tämä pienin ei nyt ole yhtään kiinnostunut tutin syönnistä. toki tuo käsien syönti kuuluu asiaan, mutta olen huomannut, että hän laittaa nyrkin suuhun, kun on väsynyt ja tosiaan nukahtaa ja tyyntyykin siihen nyrkin syöntiin.