Y
"ykskaks"
Vieras
Aiemmin maitopullon jälkeen aikansa meuhkannut ja sitten saanut unen suht kivuttomasti. Olen aina pötkötellyt omassa sängyssä vieressä vauvan ollessa sivuvaunupinniksessä.
Nyt ei meinaa onnata. Ensinnäkin ryömii sängystään pois ja itkee kovasti. Nyt sain vaivoin viereen nukutettua kun en antanut kääntyä mahalleen ja taputtelin pepulle. Vinkkejä mitenkä yöunille saisin paremmin nukkumaan??
Nyt ei meinaa onnata. Ensinnäkin ryömii sängystään pois ja itkee kovasti. Nyt sain vaivoin viereen nukutettua kun en antanut kääntyä mahalleen ja taputtelin pepulle. Vinkkejä mitenkä yöunille saisin paremmin nukkumaan??