Vinkkejä mitenkä saada 6kk yöunille??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ykskaks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"ykskaks"

Vieras
Aiemmin maitopullon jälkeen aikansa meuhkannut ja sitten saanut unen suht kivuttomasti. Olen aina pötkötellyt omassa sängyssä vieressä vauvan ollessa sivuvaunupinniksessä.

Nyt ei meinaa onnata. Ensinnäkin ryömii sängystään pois ja itkee kovasti. Nyt sain vaivoin viereen nukutettua kun en antanut kääntyä mahalleen ja taputtelin pepulle. Vinkkejä mitenkä yöunille saisin paremmin nukkumaan??
 
vauva 10kk ja vaivattomasti nukahtaa tissille viereeni. Ei siis nukuttamisongelmia.
Tuli mieleen, että onko lapsellasi jo hampaita/kenties tulossa?
Hampien tulo saattaa aiheuttaa levottomuutta ja yöitkuja pari-kolmekin viikoa ennen niiden puhkeamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;30436104:
vauva 10kk ja vaivattomasti nukahtaa tissille viereeni. Ei siis nukuttamisongelmia.
Tuli mieleen, että onko lapsellasi jo hampaita/kenties tulossa?
Hampien tulo saattaa aiheuttaa levottomuutta ja yöitkuja pari-kolmekin viikoa ennen niiden puhkeamista.

Ei oo kyllä vielä hampaita. Olisko sitä sitten?
 

Yhteistyössä