Vinkkejä naamiaisasuihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilman ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilman ideoita

Vieras
6 ja 4 vuotiaille pojille. Rahaa ei ole ostaa valmiita ja ompelutaito on nolla. Siis jotain todella helppoja,yksinkertaisesti toteutettavia mutta TOSI SIISTEJÄ :D

Alkuperäinen kirjoittaja ilman ideoita:
6 ja 4 vuotiaille pojille. Rahaa ei ole ostaa valmiita ja ompelutaito on nolla. Siis jotain todella helppoja,yksinkertaisesti toteutettavia mutta TOSI SIISTEJÄ :D

Ja siis kyse seurakunnan kerhon naamiaisista.

Mää kauppaan taas tätä, mutta tää on niin kiva ja helppo. Tee pojista merirosvoja. Vanhat paidat ja housut riekaleiksi hihoista ja lahkeista. Liivin voi tehdä samoin vanhasta paidasta leikkoen. Huivit päähän ja kangassuikale vyöksi.

Lisärekvisiittaa saa kaupasta, mikäli haluaa. Silmälappua, kaukoputkea, koukkukättä, miekkaa... Kasvomaaleilla saa lisää ilmettä myös, jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Mää kauppaan taas tätä, mutta tää on niin kiva ja helppo. Tee pojista merirosvoja. Vanhat paidat ja housut riekaleiksi hihoista ja lahkeista. Liivin voi tehdä samoin vanhasta paidasta leikkoen. Huivit päähän ja kangassuikale vyöksi.

Lisärekvisiittaa saa kaupasta, mikäli haluaa. Silmälappua, kaukoputkea, koukkukättä, miekkaa... Kasvomaaleilla saa lisää ilmettä myös, jos haluaa.

Tuo olis aika hyvä.. ainaki mun mielestä :D ja helppo. Täytyy kysyä poikien mielipide.

Olisko vielä lisää jollakin ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta tyttö saa laittaa prinsessamekkonsa ja kruunun päähän :D (mielikuvitukseton äiti)

Rinsula on aina hyvä :D Mun eskarilainen viime vuonna puettiin kans prinsessaksi. Ja ei ollut valmis prinsessamekko. Äidin mekko,äidin paita,ja vyö. Ja kauheesti helyjä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Tuo olis aika hyvä.. ainaki mun mielestä :D ja helppo. Täytyy kysyä poikien mielipide.

Olisko vielä lisää jollakin ideoita?

Samalla tyylillä intiaaneiksi. Omista pitkähihaisista tummanruskeista vähän kulahtaneista trikoopaidoista leikoin intiaanipaidat. Kaulaan isot värikkäät korut ja kaupasta sulkapäähine, musta lettiperuukki (maksoi 4?) tai jotain muuta kivaa asiaan liittyvää. Jalkaan laitoin mustat housut.

Mikset vaan kysys pojilta ite mitä ne haluis olla ja soveltais siitä ? Väännät kätköistäsi esille tavaroita ja keksit niistä. Meille on vuosien aikana kertyny niin hemmetisti vaikka minkä näköstä tavaraa, että sais vaikka tehtyä puvun astronautille.

Jos nyt jotain pitää ehdottaa niin länkkäri, gansteri, ritari ja rosvo.

Alkuperäinen kirjoittaja Fudu:
Mikset vaan kysys pojilta ite mitä ne haluis olla ja soveltais siitä ? Väännät kätköistäsi esille tavaroita ja keksit niistä. Meille on vuosien aikana kertyny niin hemmetisti vaikka minkä näköstä tavaraa, että sais vaikka tehtyä puvun astronautille.

No mutta toki kyselen :) Ajattelimpa vain kysellä vinkkejä.
Koska todennäköisesti eka toiveet on jotkut valmiit Batman- tai Spiderman-asut kaupasta.
Joihin mulla ei ole varaa ja jostain syystä mä vierastan niitä muutenki. Musta on paljon hienompia ne kaikki itse väsätyt rävellykset. Miettikääpä mimmosia ihania hirvityksiä oli sillon itsellä ja kavereilla kouluaikana :D Nykyään on melkein kaikilla valmiit puvut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Fudu:

No mutta toki kyselen :) Ajattelimpa vain kysellä vinkkejä.
Koska todennäköisesti eka toiveet on jotkut valmiit Batman- tai Spiderman-asut kaupasta.
Joihin mulla ei ole varaa ja jostain syystä mä vierastan niitä muutenki. Musta on paljon hienompia ne kaikki itse väsätyt rävellykset. Miettikääpä mimmosia ihania hirvityksiä oli sillon itsellä ja kavereilla kouluaikana :D Nykyään on melkein kaikilla valmiit puvut.

Hmm totta, omatekoiset ovat aina hauskempia :D No kuinkas olisit sitten vaikka Supermariosta Luigi ja Mario ? 6-vuotiaalle luigi ja nuoremmalle ja lyhyemmälle mario. Etsin jostain halvalla sinistä kangasta, ompelet löysät haalarit kummallekkin ja sitten toiselle vihreä t-paita ja toiselle punainen, etsit vielä samanväriset lippalakit jostain ja pahvista teet viikset :) ?

Yhteistyössä