Vinkkejä rippijuhlatarjoiluun... Paniikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mia

Vieras
Meillä olisi esikoisen rippijuhlat viikon kuluttua, eikä mitään hajua SUOLAISISTA tarjottavista. Joitain salaatteja olen ajatellut, mutta perus voileipäkakut/lihapullat pois laskuista. Mitä ihmettä keksin, jotain joka maistuisi kaikille ja olisi kuitenkin juhlavaa tarjottavaa? Yksi suolainen piirakka on jo listalla, muuta???

Kinkkukierteet. Niinku suolaisia canapéita... Voitaikinan sivelet tomaattipyreellä, levität kinkkuviipaleita (osta jotain kunnon settiä lihatiskiltä) ja sitten rullaat ja leikkaat palaset, uuniin ja avot.

mäkin ehdottaisin pieniä pitsapaloja tai pitsarullia... vois olla sekä lihavaihtoehto että kala...
ja sit pari erillaista salaattia.. toinen vihersalaatti ja toinen makaronipohjainen ruokaisampi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
mun mielestä noi erilaiset pitsa jutut ei passaa rippijuhliin...enenpi selaistaillan istujais tavaraa...

Mä myös haluisin jotain juhlavampaa...

Ne canapeet on juhlavia. Voit sä sinne laittaa vaikka poroakin, mun mielestä kinkku maistuu vaan parhaimmalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
mun mielestä noi erilaiset pitsa jutut ei passaa rippijuhliin...enenpi selaistaillan istujais tavaraa...

Mä myös haluisin jotain juhlavampaa...

Ne canapeet on juhlavia. Voit sä sinne laittaa vaikka poroakin, mun mielestä kinkku maistuu vaan parhaimmalle.

Noitahan vois harkita! :) Kiitos vinkistä!

Yhteistyössä