Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kaurapuuroa. ja kannattaa pyytää aika ajoissa aamulla. mukaan sitten vaikkapa voileipää ja juotavaa että voi syödä rauhassa testin viimeisen verinäytteen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kaurapuuroa. ja kannattaa pyytää aika ajoissa aamulla. mukaan sitten vaikkapa voileipää ja juotavaa että voi syödä rauhassa testin viimeisen verinäytteen jälkeen.
Joo 7 on aika labraan eli onneks niin aikaisin.
Kiitos vinkeistä, lisääkin saa laittaaJa tosiaan, ei oo tarkoituskaan tankata kuin hevonen
mut sellaisia pitkään nälkääpitäviä ruokaideoita ois kiva saada. Tuo kaurapuuro kyllä vois olla ihan ok.
Ja kirjakin on jo varattuna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Hih,mulla oli se'litku'sitä ns.laihaa kokista.Ja kyl mie itse ajoin kotiin.Ei tullu kauheita oloja,mut tietty jokaiselle meille tulee eri tuntemuksia ton kokeen jälkeenMäkin otin ajan puol8 sillon maaliskuulla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Mä en kyl oo saanu syödä ennen testiä. Ja kolmesti käyny
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Mä en kyl oo saanu syödä ennen testiä. Ja kolmesti käyny
Sori niinpä tietty =) Ja Turun suunnil kans tarjol "cocista" ettei se niin pahaa ole. Kerran oo oksentanu kun sielt pois lähin. Mut sen raskauden aikana oksentelin muutenkin koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Mä en kyl oo saanu syödä ennen testiä. Ja kolmesti käyny
Siis tarkoitankin mitä syödä nyt illalla kun klo 20 pitää sit alottaa se paasto![]()