Meillä on 10kk vauva ja nyt pohdimme jotakin pientä reissua näin talvella. Mutta itsellä on ideat vähän vähissä.
Missä ootte käyneet ja reissanneet pienen vauvan kanssa? Lähinnä vain täällä koto suomessa. Joku kiva parin kolmen päivän reussu olis kiva tehdä.
Missä ootte käyneet ja reissanneet pienen vauvan kanssa? Lähinnä vain täällä koto suomessa. Joku kiva parin kolmen päivän reussu olis kiva tehdä.