Vinkkejä suomessa matkailuun

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tesse75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tesse75

Uusi jäsen
02.07.2007
24
0
1
Meillä on 10kk vauva ja nyt pohdimme jotakin pientä reissua näin talvella. Mutta itsellä on ideat vähän vähissä.
Missä ootte käyneet ja reissanneet pienen vauvan kanssa? Lähinnä vain täällä koto suomessa. Joku kiva parin kolmen päivän reussu olis kiva tehdä.
 
Kun talvimatkailusta kyse on ja lapsi on noin pieni, eikä hänellä mitään erityistoiveita tietenkään ole, voisitte mennä vaan jonnekin lähiseudun kylpylään pariksi yöksi: lilluisitte lämpimissä vesissä, ulkoilisitte, söisitte kylpylähotellin ravintolassa. Tai jos vähän edemmäksi menisitte, voisitte vaan tutustua ao. kaupunkiin.

Mä oon lasteni kanssa ollut jopa kotikaupunkini kylpylähotellissa yön, siis nimenomaan talviaikaan. Ei tarvitse stressata pakkaamisesta tai matkustamisesta (me mentiin paikanpäälle polkupyörillä!). Tuntui ihan oikealta lomalta ja kaikki tykkäsivät.
 

Yhteistyössä