vinkkejä tallinnaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomenna reissuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä äkkiseltään mitään halpaa lastentarvikeliikettä mieleen tule... Vanhan kaupungin läheisyydessä (oopperan takana?) on Lastemaailm. Toiset sanoo sen kyllä olevan melko venäläinen. Kivoja vaatteita esim. kaubamajassa ja stockalla yms. ja onhan täällä lindex vanhassa kaupungissa. Nyt alennusmyyntien aikaan kävisin just kaubamajassa.

Vapiano on kiva pizza-pasta-paikka Foorumista satamaan päin n.100m. Hinnat alkaen 60 kruunua (4e) ja hyvää oli. :)

Mun ikisuosikki on Vertigo, radisson sassin vastapäätä 5.krs. Fiksu ja siisti paikka, jossa ei humalaisia näy (eikä liiemmin turistejakaan).

Mitäs muita vinkkejä haluat? :)

No kruunuilla minä oon maksanut, ei oo tullut mieleen kokeilla euroilla.
Visaelectronia käytän joka tapauksessa eniten. Ehkäpä jotkut paikat sitten eurot ottaa vastaan mutta ei yleisesti kai kuitenkaan.

Vaihda kruunuja Suomessa. Jos maksat euroilla, ostos tulee äkkiä kalliiksi, kun liike antaa aina huonomman kurssin kuin Forex tms. Samoin on kalliimpaa vaihtaa euroja vasta perillä kruunuiksi.

Suosittelisin ruokapaikaksi vanhan kaupungin Olde Hansaa (Vana turg 1), Peppersackia (Vanaturu 6) tai Kloostri ait (Vene 12). En menisi johonkin halpispizzapaikkaan (tosin en käy niissä Suomessakaan) tai mihinkään kansainväliseen Vapiano-ketjun lafkaan, yhtä hyvinhän voisi mennä sitten Heseen tai Mäkkäriin.

Zizi, Vene 12 ja Suur-Karja 2 myy tyylikkäitä pellavasisustustekstiilejä. Moderneja, ei niitä perinteisiä mummomaisia. Helina Tilk, Rataskaevu 6 ja Lühike jalg 5, myy hauskoja lastenhuoneeseen sopivia tekstiilejä, astioita, leluja, jne. Niitä eläinkuvioisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Puputin:
Vaihda kruunuja Suomessa. Jos maksat euroilla, ostos tulee äkkiä kalliiksi, kun liike antaa aina huonomman kurssin kuin Forex tms. Samoin on kalliimpaa vaihtaa euroja vasta perillä kruunuiksi.

Suosittelisin ruokapaikaksi vanhan kaupungin Olde Hansaa (Vana turg 1), Peppersackia (Vanaturu 6) tai Kloostri ait (Vene 12). En menisi johonkin halpispizzapaikkaan (tosin en käy niissä Suomessakaan) tai mihinkään kansainväliseen Vapiano-ketjun lafkaan, yhtä hyvinhän voisi mennä sitten Heseen tai Mäkkäriin.

Zizi, Vene 12 ja Suur-Karja 2 myy tyylikkäitä pellavasisustustekstiilejä. Moderneja, ei niitä perinteisiä mummomaisia. Helina Tilk, Rataskaevu 6 ja Lühike jalg 5, myy hauskoja lastenhuoneeseen sopivia tekstiilejä, astioita, leluja, jne. Niitä eläinkuvioisia.

Mä en oo törmännyt Vapianoon aiemmin, joten en tiennyt sen olevan ketjupaikka...
Isokokoisten naisten juttuihin en valitettavasti osaa vastata.

Yhteistyössä