Olemme lähdössä alanyaan ala-asteikäisten lastemme kanssa syksyllä ja kokemuksia kaipailisin. Mitä kannattaa pakata mukaan, mitä huomioida ruokaillessa ja virvokkeita nauttiessa? Miten välttää oksennustauti/ripuli? Mitä suosittelet ehdottomasti kokemaan ja näkemään turkissa? Meistä ei kukaan ole ollut Tallinnaa pidemmällä koskaan, joten kaikenlaiset kertomukset ja kokemukset tulis tarpeen. Olemme ottaneet allinclusive paketin, mutta syöminen myös paikallisissa ravintoloissa kiinnostaa. Kiitos jos viitsit vastata
Tarkempaa ajankohtaa et kertonut, mutta todella lämmin siellä on, eli pienellä vaatetuksella selviää. Itse olen aina syönyt maitohappobakteeria eikö koskaan ole tullut vatsatautia/ripulia. Itse en ole paljoakaan kierrellyt erilaisissa nähtävyyksissä yms siellä, mutta kalekukkukalle kannattaa ainankin suunnata!
Älyttömän monissa ravintoloissa samat ruuat ja hyviä pääasiassa ovat! Mukavaa lomaa teille!
Maitohappobakteerit kannattaa syödä. Sellaista irtojäätelöä en itse ikinä osta(kojuissa myydään, pallojädeä siis), se siinä auringossa lilluu... Jäitä ei kannata ottaa juomiin, vesijohtovedestä tehdään. Siellä juodaan, turistit, pullovettä. Majoneesisalaatteja ehkä kannattaa vältellä. Mutta en ole kyllä itse ikinä sairastunut, yli 10 kertaa käynyt ei tarvitse mitenkään panikoida/ylihysterisoida vatsatautia. Ravintoloissa ruokalistat useimmiten ihan suomeksi, kannattaa kokeilla mahd paljon eri paikkoja!! Ruoka hyvää, ei tulista. Tutustukaa retkitarjontaan etukäteen, jos olisi joku teille sopiva, näette muutakin kuin Alanyan
Jos on mahdollisuus käydä Kappadokiassa, niin kannattaa. Tykkäsin kuumailmapalloajelusta ja hieno paikka kokonaisuudessaan. Tosi erikoisia kivimuodistelmia ja maanalaiset kaupungit oli mielenkiintoisia.