A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja canario:aloittajalle...
no huh mitä kestätte.
minulla onni et omat menee aika kiltisti nukkumaan, mutta kaverin lapsi oli juuri tuommoinen et huus ja huus kun olisi tullut malman loppu, ja kerran kun olin heitä auttamassa niin kekattiin kokeilla heijausta, eli siis lapsi aikuisen peiton keskelle ja otatte reunoista kiinni ja hiljaa alkaa heijaamaan, laps meni niin hämillee ettei muistanut huutaa ja 40min heijauksen jälkee nukahti ja se oli melkein saman ikäinen kuin siul. kannattaa kokeilla ja heijaa vaa vaik käet olisi hellänä. ja ei mennyt kauaa kun ei tarvinut kun muutaman heijauksen niin nukahti ja sit nostettii peittoinen päivinee sänkyyn. onnea teille ja jaksamista. toivottavasti teijän tukiverkko voisi välillä tulla päästää teijät nukkuu![]()
Ai mikä tukiverkko..sellaista ei ole. Miehen äiti on 85 v. höperöitynyt mummeli, ja minun äitini hylkäsi minut kun olin vauva. Isäni ei ymmärrä vauvoista mitään, eikä haluakaan. Ystävät ovat kaikki sanoneet etteivät uskalla hoitaa lastamme, koska tietävät miten vaikea tämä on.:-((
Kiitos tuosta heijausvinkistä, sitä kokeillaan heti huomenna!! Meidän vauvakin tykkää liikkeestä paljon, ja päivällä nukahtaa vaunuihin samantien, heti kun lähtevät liikkeelle. Yöunillekin saa nukahtamaan kyllä vaunuihin, mutta siirrettäessä yleensä herää ihan pirteäksi asti, ja sitten menee taas tunteja ennen kuin nukahtaa..