Vinkkejä WasaLandiaan ja Tropiclandiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MINÄ"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MINÄ"

Vieras
Sinne siis menossa loppuviikosta parivuotiaan kanssa, yö ollaan hotellissa. Onko tuo tropiclandia kuin mikä tahansa kylpylä, ulkona vain? Entä Wasalandia, onko siellä pienille jotain?
Millaisia ruokapaikkoja, otanko pikkuiselle evästä mukaan välipalaa varten? Pääseekö hyvin rattaidenkin kanssa kulkemaan?

troclandia on ihan normi kylpylä,joka on sisätiloissa,ja sitten siellä ulkona on vesipuisto,jossa on yksi allas johon voi mennä kaksivuotiaan kanssa,sekä lisäksi useita isoja vesiliukumäkiä(meidän 5-vuotiaskaan ei tullut niistä yksin). Wasalandiaan en noin pienen kanssa menisi,oltiin viime kesänä jolloin nuorimmainen kolmesta lapsestamme oli 2,5v ja hän istui lähes koko reissun ajan rattaissa.

Mä olin toissa viikolla Wasalandiassa ja nuorin mukana ollut lapsi oli 2,5v. Tykkäsin tosi kovasti ja kyllä mun lapset on alle kaksivuotiaina jo tykänneet karuselleista yms. Omat eväät kehottaisin ottamaan. Tarjolla oleva ruokavalikoima aika suppea, mutta hintava. Meillä tietysti lisäksi se, ettei lapset malttaisi pysähtyä ruokailemaan, joten oli helppo istahtaa penkille tai kävelyn lomassa syödä eväsleipiä. Ota varoiksi omat rattaat mukaan, jos luulet lapsesi haluavan välillä huilata. Minä oletin siellä olevan Puuhamaassa olevien kärryjen tapaisia kärryjä, mutta ne olivatkin nuhruisia normaaleja matkarattaita. Oma 2,5v ei kyllä istunut rattaissa hetkeäkään, vaan jaksoi koko päivän kuljeskella omin jaloin.

Yhteistyössä