Vinkkejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Snoopy

Vieras
Moi! Kirjoitin tästä jo erotiikka palstalle, mutten saanut ainoatakaan vastausta. Enemmän siellä näytti olevan kiinnostusta nettiseksiseuraa ja peppupanoja kohtaan kuin todellisia ongelmia.

Eli tarvitsisin vinkkejä väljähtyneen parisuhdeseksini pelastamiseen. Onko ideoita kuinka saada makuuhuoneeseen tai mihin ikinä lisää säpinää ihan ilman mitään extreme-juttuja?

Monenmoista olen kokeillut ja lisää haluan kokeilla... Mies ei oikein osaa puhua omista mieltymyksistään, niin hankala pitää mielenkiintoa yllä. Nyt on tilanne, että minä haluan, haluan ja haluan, mutta kun miten sen miehenkin saisi innostumaan?

Vinkkejä siihen, mistä normaali mies syttyy...

Tämä on tärkeää. Ilman seksiä ei suhdekaan oikein voimissaan pysy.

Varsinkin miehet kertokaa, miten teidät saa innostumaan? Mistä nautitte yms. Mitä se vaimo VOI tehdä?

Ja naiset: Miten saatte sen miehenne innostumaan?

Vastailkaa hyvät ihmiset. Haluan saada ideoita, kuinka saada homma toimimaan. Alkaa itseltäkin olla ""touch"" hieman hukassa kun tätä hiljaiseloa on jo jonkin aikaa jatkunut...

Ei sinua osaa neuvoa kukaan muu kuin miehesi itse. Kukaan ei voi toisen puolesta sanoa, millaiset jutut kiinnostavat. Toinen haluaisi simppelia ja samaa seksia samassa asennossa, paikassa ja samaan aikaan paivasta tai viikosta vuodesta toiseen, toinen haluaa roolileikkeja ja toteuttaa fantasioitaan. Kaiken lisaksi niin miehen kuin naisenkin mieltymykset vaihtelevat fiiliksen mukaan.

Olen yli 40-vuotias ja minulla on vähän samat jutut. Miehen kyllä saan puhumaan kun vaan itse puhun rohkeasti ja vaikka vähän viiniä ensin. Asentojen vaihdot tuovat aivan uutta pontta. Pitkät esileikit, yhdessä seksikauppaan siellä on olemassa rakkauspelejä ym. Itse en tosin vielä ole yhdessä mennyt mutta ajatusta kyllä jo on. Hellyyttä ja huomioimista arkipäivänä. Nämä ovat vain naisen mielipiteitä, mutta minun mieheni kyllä pitää tällaisesta.

Aika hauska idea oli Iltalehden sivuilla yksi paiva. Vahan leikkimielisyytta peliin ja molemmat laatii 15 asian ""tehtavalistan"" (josta kumppanilla on lupa karsia 5 epamiellyttavaa asiaa pois) jotka sitten vaihdetaan ja sitten omaa tahtia niita aletaan toteuttaa. Nain molemmat saa ilmaista mahdollisia uusia toiveitaan/mista pitaa ja niiden listojen lapikayminen voi olla todella hauskaa puuhaa:) Siihen listaan voi kirjoittaa mita tahansa aina hieronnasta vahan vaativampiinkin juttuihin.

juttu, viini todella aukaisee miehen kielenkannat. Niin se vain on. Jos haluat tietää mitä mies ajattelee, juota hänet pieneen humalaan. Siksihän miehetkin juo keskenään, ne ei voi selvinpäin puhua tunteista, humalan piikkiin voi sitten laittaa jos on tullut liikaa avauduttua.
Kiireetön hetki, kaljaa ja pizzaa, viiniä, ja nainen kertomaan mitä elämältä tahtoo, se sytyttää miehen. Ja pois kaikki teeskentely ja vikinä siitä, kuinka vaikeaa on ja kuinka sotkuista on.
Annat kaiken vain olla, elät hetkessä , myöhemmin siivotaan.

Kaikista pahinta miehelle varmaan on vaatimukset, että 'sano nyt ja sano nyt' 'kerro ja avaudu heti paikalla tai muuten'
sano itse, ja mieti itse, mies kyllä liittyy joukkoon kun näkee että naisella on aivot päässä ja oma tahto.

""Jos haluat tietää mitä mies ajattelee, juota hänet pieneen humalaan. Siksihän miehetkin juo keskenään, ne ei voi selvinpäin puhua tunteista, humalan piikkiin voi sitten laittaa jos on tullut liikaa avauduttua.""

Ei saa aliarvioida miehia. Mun omani ainakin osaa ilmaista itseaan ja tunteitaan erittain hyvin. Mika sopii toiselle ei sovi valttamatta toiselle.

uskallan kysyä suoraan mistä kaverini tykkää. Pitkässä parisuhteessa tulin sinuksi itseni kanssa ja opin tuntemaan miessukupuolta, joten en ollut mikään aloittelija. Kun oppii aukaisemaan suunsa ja puhumaan reilusti partnerinsa kanssa harvoin menettää mitään, vaan oppii tuntemaan toisen mielihalut. Kyllä on vaikeaa jos ei voi seksimieltymyksistään puhua (tavallisistakin). Tuli selväksi sekin, että se mistä edellinen tykkäsi, nykyselle se ei ole mikään kiihottava juttu. Ihmiset on erilaisia ja PUHUA pitää.

Kun nainen laittaa itsensä kauniiksi vaikka kauppareissulle:) Kääntää miesten päitä niin muistuttaa siitä miksi juuri minä häneen rakastuin... Oman naisen kujeilu ja flirtti minulle arjen keskellä.. Ohimennen koskettaa esim. lehteä lukiessani koskettaa niskaa. Niin ja hymy mikä saa minut hyvälle tuulelle:)

Yhteistyössä