Vinkki-vinkkinen! Jos sillä on pojan nimi ja päällään poikamaiset vaatteet, se todennäköisesti on poika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gnarls
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusulähde:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks sitten pidätte tuollaisia tyttömäisiä höyheniä pojalla? Just joku kiharapilvi, jeejee... sit vielä ihmetellään, kun luullaan tytöksi.

No niinpä. Leikatkaa pojalle pojan tukka niin johan loppuu väärinkäsitykset.

Juu, ei pottakampauksia pojille!

Täh, eihän se mikään pottakampaus ole :D

Noista hiuksista vielä senverran, että meidän tyttö oli lähes kalju vauvana aina tohon melkein 2v asti, enkä ajatellut,e ttä sille pitäisi peruukki hankkia, ettei luulla pojaksi. Kyllä mä ainakin suosin niitä tytöjen vaatteita, että en olisi kuullut liian usein sitä onpa potra poika!

Koulussa työskentelevänä on tullut laitettua merkille, et pojan pitkät hiukset on ainakin ala-asteella yksi syy kiusata lasta. Kurjaa kun ulkonäölliset asiat vaikuttavat kaverien saantiin, mutta lapset osaavat olla TODELLA julmia toisilleen, varsinkin psyykkisesti.

Ja kommentoijille tiedoksi: asiaan on puututtu koulullamme/kodeissa, mutta niin paljon tapahtuu vapaa-aikana, jotka sitten heijastuvat koulumaailmaan. Ja miettikää! Oikeesti syyksi kiusaaja sanoo, että kun "toi ärsyttää, kun on tommonen neiti" (lue pitkähiuksinen poika)

Tässä puhuu katkera, kaljuuntunut koulunkäyntiavustaja.

Alkuperäinen kirjoittaja ja lehmät lentää:
Koulussa työskentelevänä on tullut laitettua merkille, et pojan pitkät hiukset on ainakin ala-asteella yksi syy kiusata lasta. Kurjaa kun ulkonäölliset asiat vaikuttavat kaverien saantiin, mutta lapset osaavat olla TODELLA julmia toisilleen, varsinkin psyykkisesti.

Ja kommentoijille tiedoksi: asiaan on puututtu koulullamme/kodeissa, mutta niin paljon tapahtuu vapaa-aikana, jotka sitten heijastuvat koulumaailmaan. Ja miettikää! Oikeesti syyksi kiusaaja sanoo, että kun "toi ärsyttää, kun on tommonen neiti" (lue pitkähiuksinen poika)

Tässä puhuu katkera, kaljuuntunut koulunkäyntiavustaja.

Eiku ihan itseoppinut kotifilosofi kuvittelee olemattomia. :xmas:

mä en oikeesti ymmärrä, mikä merkitys sillä on, luuleeko poikaa tytöksi, tahi toisinpäin??
En jaksais moista murehtia. Meijän poika haluaa aina kukka- ja keijuvaatteita, ja mulle on yks lysti luuleeko joku sitä 2-vuotiaana tytöksi

Alkuperäinen kirjoittaja manta amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jeps ja mun tyttömäisesti puettua likkaa joskus pienempänä sanottiin pojaksi. :whistle: :o

sama juttu, onneks nyt kun neiti täyttää pian 10v kukaan ei enää ole pojaksi luullut :/

Minua luultiin 10-vuotiaana pojaksi vaikka oli ihan tyttömäiset pitkät hiukset ja vaatteetkin "tyttöjen väriä.

Heiiii tytöt! Minä laitan meidän poitsukkalille nätin kukkismekon ja voihan himpsutinpimpsutti sitäkin hitsinvitsi luullaan tytsiksi?! Et voi himpulanvimpula kun --- ai että mul menee hermo. T. Kauno-Isi

heeeh. mä ostan pojalleni koruja ja hiuspinnejä jos ja kun se tahtoo. Ei se niitä pidä päällä, mutta tykkää kauniista esineistä (samoista kuin isosisko). Kyllä siitä nyt varmaan tulee sivari.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
heeeh. mä ostan pojalleni koruja ja hiuspinnejä jos ja kun se tahtoo. Ei se niitä pidä päällä, mutta tykkää kauniista esineistä (samoista kuin isosisko). Kyllä siitä nyt varmaan tulee sivari.

Homo tai joku ransu. Sivari, en usko.

no enpä ihmettele tyttö-kommentteja jos lapsella on pitkä ja kiharainen kuontalo. Selvä tyttölapsen merkki. Että älä sinä aapee ihmettele asiaa sen enempää, omahan on syysi. Normaali vanhempi leikkaa tai leikkauttaa lapsensa hiukset ajallaan, ettei pääse ylipitkäksi.

Yhteistyössä