Violan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti80

Vieras
Ehdotuksia?

Olemme miettineet nimeä Lilja. Mitä mieltä siitä nimestä. Viola on vanha nimi, eniten sitä annettiin juuri 1920-1940luvuilla, kuin myös tätä Liljaa.

Kaikki nimiehdotukset tervetulleita :)

kiitos vastauksista =).

Lilja-nimi vielä kulkee suvussakin(iso-iso mummu) niin luulen että se valitaan. Koko nimi olisi Lilja Ellen Sylvia. (Ellen miehen mummun nimi ja Sylvia mummuni siskon nimi) Vai kuulostaako huonolta :/? Esikoinen on Viola Siiri Aurora (kaikki nimet myös suvusta).. =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti80:
kiitos vastauksista =).

Lilja-nimi vielä kulkee suvussakin(iso-iso mummu) niin luulen että se valitaan. Koko nimi olisi Lilja Ellen Sylvia. (Ellen miehen mummun nimi ja Sylvia mummuni siskon nimi) Vai kuulostaako huonolta :/? Esikoinen on Viola Siiri Aurora (kaikki nimet myös suvusta).. =)

Ihana nimi ja myös siskon nimi on ihana.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti80:
kiitos vastauksista =).

Hyvältä kuulostaa :) ihanaa kun on suvusta valittu nimiä. Kauniita ja ei liian yleisiä :) mut makuasioitahan nää on, joku tykkää, joku ei.