VIRALLINEN BB-PINO 2007 NUMERO 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vapulla oli kyllä tällä kertaa todella imarteleva ja nappivalinta päällään, vaate siis :).

Jarkkoa harmitti kyllä aivan totaalisesti, vaikka sitä ei myöntänytkään. Kadi näyttää olevan aika valvoilla, mut toivottavasti ei voita. Oikeastaan alkuperäinen asukas saisi voittaa ja niistä se olisi Sauli tai sitten Niko. Kadille muuten voisin suoda voiton, mutta on aivan liikaa viinan perään lähes 24/7 ja siksi en halua, että Kadi voittaisi.

Jos et halua että Kadi voittaa, niin silloin sulla ei ole kuin 1 vaihtoehto jos alkuperäisen asukkaan haluat. Niko nimittäin ei ole alkuperäinen asukas...

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Vapulla oli kyllä tällä kertaa todella imarteleva ja nappivalinta päällään, vaate siis :).

Jarkkoa harmitti kyllä aivan totaalisesti, vaikka sitä ei myöntänytkään. Kadi näyttää olevan aika valvoilla, mut toivottavasti ei voita. Oikeastaan alkuperäinen asukas saisi voittaa ja niistä se olisi Sauli tai sitten Niko. Kadille muuten voisin suoda voiton, mutta on aivan liikaa viinan perään lähes 24/7 ja siksi en halua, että Kadi voittaisi.

Jos et halua että Kadi voittaa, niin silloin sulla ei ole kuin 1 vaihtoehto jos alkuperäisen asukkaan haluat. Niko nimittäin ei ole alkuperäinen asukas...

Samaa just aattelin muistuttaa, eli huomatkaa: NIKO tuli kuukauden myöhässä taloon! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:

Ehkä ilmaisin asian epäselvästi, mutta alkuperäisistä Sauli. Tai sitten Niko. Joka siis ei ole alkuperäinen, enkä sitä tuossa ekassa viestissäkään tarkoittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Jarkko oli itku kurkussa, kun putosi ja ääni meinasi murtua, kun mainitsi äidin. Onhan se kova paikka varmaan, kun on itse ollut varma voitostaan ja sit yhtäkkii tippuukin...Ihan selkeesti oli pettynyt ei halunnut vaan myöntää, et harmitti.

Jarkko on jäyhä pohojalaane ja ei myönnä mitään, ei ainakaan tappiota. No, onneksi Jarkko on nyt ulkona talosta. Tästä viimeisestä viikosta tulee kiva. Alkuperäistä asukasta äänestän voittoon, katotaan nyt ketkä sinne viimeksi jää.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Minun mielestä se mekko taas ei sopinut ollenkaan Vapulle, tissit törötti siinä jotenkin oudosti. :D
Onneksi Jarkko tippui. =)

näin minunkin mielestä. mekko ei istunut ylhäältä ollenkaan. Hyvä, että Jarkko tippui. Tuo on ihan tyypillistä pohjalaiselta, että ei myönnä mitään (mieheni koko suku on pohjalaisia ja tosi rasittavia, paitsi mieheni) Löysin juuri samanlaisia piirteitä heistä kuin Jarkosta. Paras, paras ja paras pitää olla joka asiassa ja sitäö mainostetaan.

NIKO VOITTOON!

Mun mielestä on väärin, jos Niko ei voi voittaa vain siksi, että on tullut kuukautta myöhemmin. Ei Niko tuloaikaansa itse ole saanut valita ja on ihan mukavasti talossa saanut ollakin. Toisaalta ei mua haittaa vaikka Sauli voittaisikin, ihan mukavan oloinen "pikkupoika" hän on.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mun mielestä on väärin, jos Niko ei voi voittaa vain siksi, että on tullut kuukautta myöhemmin. Ei Niko tuloaikaansa itse ole saanut valita ja on ihan mukavasti talossa saanut ollakin. Toisaalta ei mua haittaa vaikka Sauli voittaisikin, ihan mukavan oloinen "pikkupoika" hän on.

Ei mun mielestä mitään epäreilua, jos Niko voittaa!! Sehän kuuluu ohjelman luonteeseen, et asukkaita tulee matkan varrella. Sehän olisi väärin, jos vain "alkuperäinen" asukas saisi voittaa!!!

Näin viime yönä unta liittyen Jarkon putoamiseen: mun unessa se oli sängyssä yhden niistä naisten kanssa, joita se halas tullessaan pois talosta (ei se ex-Teresa, vaikka sitä se halas siihen malliin että varmaan toivoi pääsevänsä pukille).

hyviä kysymyksiä vappu heitti, mutta Jarkko tosiaan vastaili kuin poliitikko eli ei miehestä saanut selvää vastausta mihinkään! Muka rehti pohjalainen eikä voi sanoa suoraa jos veetutti ja ankarasti. Näkyihän se jo naamasta!

Nikoa oon pitänyt hyvänä tyyppinä mutta pisteet putos roimasti kun ei sanonut itse suoraan että olis halunnut tehdä sen kastikeen vaan meni PK-huoneeseen urputtamaan. Olivat varmaan sopineet että Niko tekee kastikkeen mutta "unohtaneet" mainita Jarkolle siitä ninkuin kävi monen asian suhteen edellisviikolla. Ihan tuli kouluajat mieleen jolloin porukoilla oli aina joku jota sorsittiin.

Varmaan Niko koitti vaan välttää konflikteja. Sitähän ovat sanoneet, että kun täytyis siellä kuitenkin kaikkien kanssa pärjätä niin ei viitsi kauheesti sanoa pahasti. Ja Jarkko ois hyvinkin voinut loukkaantua tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mua kans ihmetyttää että mikseivät koskaan voineet sanoo jarkolle suoraan että muutki haluaa tehdä ruokaa?! :o sitte seläntakana ja pk-huoneessa nuristaan |O

Mitähän siitäkin olisi tullut jos herra täydellisyydelle olisi asiasta maininnut. Tuolla talossa asiat on hiukan eri tavalla, ei siellä kaikesta kannata urputtaa. Ja Jarkko on aikuinen mies joka on niin FIKSU (ainakin omasta mielestään) että olisi voinut ihan hyvin antaa muidenkin tehdä. Mies ei tajunnut edes siitä, että kasteketta varten oli jo otettu pannut ym. esille ja sieltä vaan tuli siihen sähläämään. Riitta sanoi vielä Jarkolle asiasta monta kertaa. Sanoi usein, että anna poikien tehdä ruokaa. Näkihän Jarkko itsekin silloin kun oli hänellä se ruuantekemis kielto päällä, että toiset tekivät mielellään ruokaa ja vielä ihan hyvää sellaista. Turha sitä Jarkkoa puolustella.

Varmaan Niko koitti vaan välttää konflikteja. Sitähän ovat sanoneet, että kun täytyis siellä kuitenkin kaikkien kanssa pärjätä niin ei viitsi kauheesti sanoa pahasti. Ja Jarkko ois hyvinkin voinut loukkaantua tosissaan.

niin. Hehän ei tiedä kuka heitä on äänestänyt ja tykkääkö kansa heistä. yksikin turha sanasota voi aiheuttaa tippumisen!

Yhteistyössä