Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Ne puurohiutaleet voi laittaa turpoomaan siihen mehukeittoon, tulee ns tuorepuuroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakinJotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Ne puurohiutaleet voi laittaa turpoomaan siihen mehukeittoon, tulee ns tuorepuuroa![]()
Täytyypä testata. Voiskohan sen munanvalkuaisen jättää pois kokonaan tai korvata?
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakinJotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä...Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
No ei kyllä mun järjen mukaan sallita lainkaan kokista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Ne puurohiutaleet voi laittaa turpoomaan siihen mehukeittoon, tulee ns tuorepuuroa![]()
Täytyypä testata. Voiskohan sen munanvalkuaisen jättää pois kokonaan tai korvata?
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Mä koitin tuota tekstiä lukea, mutta en ymmärtänyt että onko tuo ruokavalio-ohje pelkästää naisille vai käykö se miehillekin? Kun ajattelin miehelle ehdottaa että jos yhdessä alettais, niin saattais ehkä onnistuakinJotenkin tuntuis että miehille pitäis varmaan määrät olla hiukan suurempia.
Siellähän lukee melko alussa, että miehet voivat kertoa nuo määrät 1,5.
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä...Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Mun mitat on 167cm ja 101kg. :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Mitenhän muuten laittikokiksen kanssa on? Tiedän, ettei se ole terveellistä, mutta juon sitä varmaan litran päivässä...Pitää panostaa tuohon veteen enemmän, mutta en tiedä, voinko tuosta kokiksesta kokonaan luopua. Kahvia en juo, teetäkin harvoin.
Blääh...Mutkun siinä ei ole kaloreita eikä sokeria ja makeutusaineita sai käyttää ja ja ja...?
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Mun mitat on 167cm ja 101kg. :ashamed: :ashamed:
:hug: :hug: samoilla mennään, melkein :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Mun mitat on 167cm ja 101kg. :ashamed: :ashamed:
Sä olet mua pitempi. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kattelin noita ohjeita äsken ja huomasin et mun pitää pienentää noita annoskokoja jonkin verran :snotty:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Täällä mitat 166 ja 73 kg :ashamed:
Kuinniin? eiks siinä ollu että sopii kaikille...
En mä osaa syödä noin isoja annoksia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Mun mitat on 167cm ja 101kg. :ashamed: :ashamed:
Sä olet mua pitempi. :snotty:![]()
5 senttiä... varvistat niin samoissa ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Mua kiinnostaisi tämä, mutta mitä ihmettä voisi syödä raejuuston tilalla? Kun e sitä pysty syömään. Samoin tuo kananmunanvalkuainen. Voisiko näitä korvata millään niin, että dieetti pysyisi kuitenkin ravintoarvoltaan suht samana?