Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Nöppöselle :flower: kun linkittelet meille näitä kuolattavia kuvia. Mutta sitten taas paluu maan pinnalle ja poitsun kakkapyllyn pesuun ja iltahommiin :D Ai niin, näkeekö muut nuo linkitetyt youtube-videot (mtv awardseista)? Mulle tulee vaan "video not available".

:p :p on ne ihania. mitenhän musta tuntuu että siihen aikaan päivästä kun mä pääsen hehkuttaan, huutaa ketju tyhjyyttään. ja kun tuun töistä niin monta sivua tullut tekstejä ja kuvia.. :| :kieh:

twilightrobkris.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ei mee kauaan kun tääkin on 100sivunen :whistle:

Ei mee ei, mutta sitte tehään uus pino :D

niin tehdään :D mä vetäydyn hetkeks toisen kirjan pariin.. pitäkää te fiilistä yllä. :D

Joo eihän siinä sit muu auta :D

Mie meen kohta syventyy Mr. Darcyn saloihin :heart: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Tää voi toimia hyvänä varmistusketjuna. Onko noilla pitkillä ketjuilla sitten ollut tapana vain kadota itsestään? Eli ei käytetä enää ykköstä, ettei se katoa?

Pinki voi varmaan tähän vastata modena taikka sipuli? Jos se tosiaan katoaa kovan rasituksen vuoksi niin :'( .

en oo pinki enkä sipuli mutta en usko että ne katoaa vaan että ne vaan lakkaa toimimasta. eli kosahtaa niin sanotusti. ykskaks vaan saattaa tulla että ketjun tallennus epäonnistui tai sitte heittää jonku sivun valkoseksi ja se on siinä.

hyvä idea tämä varmistusketju ja kerhoonki voi liittyä mikäli haluaa :wave:

oon sitä mieltä että annetaan sen ekan ketjun olla ja jatketaan tähän, koska siinä ekassa ketjussa on niin paljon kuvia niin se on aika raskas ladattava.

Ihqu ketju!!!!!

aivan älyttömän ihania kuvia... Mä jumitun tänne kans..... :)

Just luen tota 4:ttä kirjaa....Mä olen jäänyt täydelliseen koukkuun ja aivan mahtavaa, ett näköjään on muitakin, niin en tunne olevani ihan....

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

mulle on 10vuotis häälahjaks luvannu mies et pääsen niagaran putouksille, taidan haluta samalla reissulla tonne :D eli vain 6vuotta tarttee odottaa =)

mantereen molemmat rannat samalla reissulla vai? :D on kyllä niiiiin ihanan näköstä että... mie voisin muuttaa tuonne reservaattiin intiaanivaimoksi :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

mulle on 10vuotis häälahjaks luvannu mies et pääsen niagaran putouksille, taidan haluta samalla reissulla tonne :D eli vain 6vuotta tarttee odottaa =)

mantereen molemmat rannat samalla reissulla vai? :D on kyllä niiiiin ihanan näköstä että... mie voisin muuttaa tuonne reservaattiin intiaanivaimoksi :D :xmas:

no pitäähän se toisel häälomal pari viikkoa olla ja ei niagaran putouksil varmaa olla ku pari päivää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

oi kuolaus... kunhan lapset nukkuu, pitää lukea 3.osa suomeks loppuun (toista kertaa) ja sit alottaa noi englanninkieliset =) Perjantai-illankin kun saa keskittyä eetuun ku mies pääsee lomille mut häipyy työpaikan saunailtaan...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä