Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mun huppari tuli eilen!!! :heart: :heart: :heart: :heart: viikko kesti englannista!

ainoo et se oi ihan julmettoman iso vaikka luulin et se olis oikeen kokonen, noh kaverille ompeluun se!!

no oli se ihana!!! :heart: :heart: :heart:

We want kuva!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mun huppari tuli eilen!!! :heart: :heart: :heart: :heart: viikko kesti englannista!

ainoo et se oi ihan julmettoman iso vaikka luulin et se olis oikeen kokonen, noh kaverille ompeluun se!!

no oli se ihana!!! :heart: :heart: :heart:

We want kuva!!! :D

ootas...

4303626.jpg

tos näkee et on vähän "iso"

mut :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
huomenta. piti käydä aamulla kuolaamassa, ku tuntuu, ettei päivä lähde muuten käyntiin ;) ihana pino, ihanaa, että on muitakin "pimeitä fanittajia". en olekkaan ihan pimahtanu :D

Joo, "pientä" riippuvutta tähän pinoon... :ashamed:

Nyt miunkin on pakko ilmeisesti spoilata jos olen jtn ymmärtänyt oikein...mua rupes eilen illalla häiritteen kun imasin eilen sen houkutus kirjan kokonaan kun siinä ne toiset miesvampyyrit oli kuvattu lyhythiuksisiksi ja kummallakinhan oli leffassa pitkät... ja niitä pusukohtauksia oli paaaljon enemmän kirjassa kuin leffassa...mutta mahtavat on kummatkin, sekä leffa että kirja samoin uusikuu mahtava...toivottavasti tulis alibriksesta miun kirja jo huomena, mutta epäilen kyllä kun eilen sen tilasin, oli siis pakko tilata se epäilys ja mies ei tiiä mitään :laugh: :whistle:

Joo pitää Chrissy lisää tilailla kaikkee viel sieltä....Ei kyl uskalla hupparia viel käyttää ettei mene huonoks....haluaa baseball paidan mis lukee TEAM EDWARD!!! Tierät kyl kuka...;)

Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:
Joo pitää Chrissy lisää tilailla kaikkee viel sieltä....Ei kyl uskalla hupparia viel käyttää ettei mene huonoks....haluaa baseball paidan mis lukee TEAM EDWARD!!! Tierät kyl kuka...;)

joo ehdottomasti!!! visa vinkuu! :laugh: tosin pitää kattoo jos itelle tilaa ettei ota samaa kokoo kun toi oli ihan *itun iso:D mut :heart: silti

joo tiedän :laugh: :laugh:

Ihana huppari kyllä! :heart: Täällä kans yks kade :D

Postiluukusta kopsahti äsken Ylpeys ja ennakkoluulo sekä Humiseva harju!! :D Kesälukemista :) muttta nytten taasen Eetun pään sisään kun mukelot on päiväunilla ;)

Mä tuun tässä myöhemmin spoilaamaan, mutta en vielä.. syviä mietoksia bd:stä, mutta mä koitan näpytellä ne teille sitten kun saan nää kaikki muut asiat pois mielestä :D
Huoh. Kolmas kierros luettu.. jospa mä seuraavaksi sivistäisin itseäni Humisevalla Harjulla. Men kyllä tasan tiedä edes mikä siinä on homman nimi, mutta sittenhän se selviää. Joskin Austenia mua on ihan turha koittaa saada lukemaan :xmas:

Mä eeeen kestä, mitä ihania kuvia... mies sais slaagin, kun tietäis, ett tällaisia täällä kuolailen päivällä/lomalla, kun lapset päikkäreillä! :) Mä kanssa aina ajttelen, ett luen nyt tota kirjaa muutaman sivun ja eilenkin meni 2 tuntia hujauksessa tota breaking dawnia, kun lapset nukkui...ja ööööööö, mun piti laittaa ruokaa....

En jaksa kyllä odottaa marraskuuhun, ett pääsen leffaan.... kaveri oli ollut leffassa kattoo houkutuksen ja sano olleensa ainut "aikuinen" siellä teinien seassa, mut so what... Kun kerran kolahtaa, niin kolahtaa kunnolla.... Toi humiseva harju on muuten aika ihana kirja, tosin aika järkyttäväkin... On tullut se joskus teininä luettua... Täytyy varmaan kirjastosta hakea taas.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Toi humiseva harju on muuten aika ihana kirja, tosin aika järkyttäväkin... On tullut se joskus teininä luettua... Täytyy varmaan kirjastosta hakea taas.... :)

Pakko kysyä, että onko hirveesti jotain lässynlässyä? *kylmät väreet* :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Toi humiseva harju on muuten aika ihana kirja, tosin aika järkyttäväkin... On tullut se joskus teininä luettua... Täytyy varmaan kirjastosta hakea taas.... :)

Pakko kysyä, että onko hirveesti jotain lässynlässyä? *kylmät väreet* :D

Ei, ehkä päinvastoin, jos oikein muistan... Aika omalaatuinen ahdistava rakkaustarina..... :(

ja täällä kanssa yksi "teini"äiti 31-vee!!!!!!! :)

Jos haluatte hyvää luettavaa kurkatkaas näitä:http://www.katiemacalister.com/booksdarkones.php Luin tuon sex,lies and vampires....todella hyvä oli!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

tää on jotenki niin loistokuva ku kristen on tuossa kuvassa aivan bellan näkönen! ihan niinku puris hampaita yhteen leuka jäykkänä niinku bellaki tekee ku se on niin tuittu :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
mulle on 10vuotis häälahjaks luvannu mies et pääsen niagaran putouksille, taidan haluta samalla reissulla tonne :D eli vain 6vuotta tarttee odottaa =)

mantereen molemmat rannat samalla reissulla vai? :D on kyllä niiiiin ihanan näköstä että... mie voisin muuttaa tuonne reservaattiin intiaanivaimoksi :D :xmas:

no pitäähän se toisel häälomal pari viikkoa olla ja ei niagaran putouksil varmaa olla ku pari päivää :laugh:

no tottakai! kyllä se pitää intohimon kohteetki nähä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä