Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
mä oon 30.v ja ainakin aion mennä new moonin katsoo leffaan. lainaan vaikka naapurin teinin mukaan (vaikka tuskin tuo kehtaa lähteä katsomaan, ku naapurin kääkkä estoitta huokailee ja kuolaa) :D

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
mä oon 30.v ja ainakin aion mennä new moonin katsoo leffaan. lainaan vaikka naapurin teinin mukaan (vaikka tuskin tuo kehtaa lähteä katsomaan, ku naapurin kääkkä estoitta huokailee ja kuolaa) :D

:) kyllä minäkin... Silläkin uhalla, ett mua katotaan nenänvartta pitkin... En malta millään oooottttttaaaaa marraskuuhun...

Niin, mistä sitä Edwardin versioo voi tilata siitä twilightista? Kiinnostais lukea!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Minä varmaan sulaudun teinien joukkoon ku 23v olen ja paperit kysytään lähes aina kun jotain alkoholipitoista ostann x)

Meidän pitää alkaa suunnitella porukkamatka Forksiin :D

Juu, nää naiset varmaan sekois lopullisesti ja ulvois kilpaa susien kanssa ja eläis kuin vampyyrit konsanaan... ;) Mut kyllähän sinne kiva ois mennä, oikeesti!!!!!

miten muuten lie sitten kun se newmoon tulee leffaan niin saako lippuja varattua etukäteen sinne? kun tahtois tosiaankin pikaisesti sen päästä näkemään ja vielä ihan eturiviin jotta kukaan ei ainakaan ole edessä niinkuin yleensä on sellainen 2 metrinen hujoppi miin eessä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf

Kiitti!!!!!!!!!!! Ladattu koneelle ja aloitan lukemisen sit, kun saan ton aamunkoin loppuun.... :) ihanaaaaaaaaa!!!!!!!! :) :) :) Samalla karaistuu tämä englannin kielen taito, kun opiskeluista on jo pikkasen aikaa.... ;)

vieläkö kehtaan?? :D kuvia..
twilightpict.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
vieläkö kehtaan?? :D kuvia..
twilightpict.jpg

Minäki oon twilight fani mut ihan jännä ois tietää että miten OI MITEN tuon edwardin käsivarsi on ruskettunut kun se on kuitenkin vanpyyri ;)
pieni virheen poikanen lipsahtanut kuvaan, verratkaa naamaa ja kättä : D onkohan edwardin kroppa vaihtunu photoshopilla : D

ja lisätäkseni tuohon rusketusasiaan niin joojoo ihminenhän se oikeesti on tuo robert mut ku kuva on kuitenki tuolleen elokuva aiheinen ku noi porukat taitaa aikalailla roolivaatteissa tuossa keikuloida nii sikäliki, ja robertilla on kuitenki vampyyrin kasvot maskattuna : D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä