Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Mie olen kuvitellut nuo Volturit ihan erilaisiksi, eivät ole sinnepäinkään sen näköisiä kuin omassa päässni olen ajatellut :| .
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Hei onko kukaan nähnyt unia Eetusta tahi muista ihanuuksista :wave: ?
Itse olen kova näkemään unia jos jonkinmoisia mutta Edward ei ole tullut uniini :/ . Deppikin yhden ainokaisen kerran enkä siinäkään päässyt iholle :'( . Suosin vain suomalaista sillä Villestä on tullut nähtyä melkoisesti.
Pitänee kahlailla tätä pinoa hetki jos hyvinkin nämä alitajuntaan uppoaisi ja sitä kautta uniin :xmas: .
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Mie olen kuvitellut nuo Volturit ihan erilaisiksi, eivät ole sinnepäinkään sen näköisiä kuin omassa päässni olen ajatellut :| .
mä en jotenkin ole ehtinyt ajatella niitä niin paljon.. kiintopiste ollut jossain ihan muuallajoten kaikki kelpaa
hirmusesti on auttanut se, että katsoin leffan ennen kirjoja, mielikuvat tuli sit sen mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Siitä The Hostistahan tulee leffakin.
http://www.stepheniemeyer.com/
Juu, kirja oli ihan luettava ja loppu oli aika jännä! Ei silti vetänyt vertoja twilight-sagalle...
Alkuperäinen kirjoittaja hyväsetti harmaana:Nyt tyhmä kysymys... mikä on toi The Host?
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Luin tuon midninght sunin. Loppu vaan ikävästi kesken. Olisin halunnut lisää Edwardin ajatuksia![]()