Virallinen Twilight-pino vol.4

Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
http://www.youtube.com/watch?v=8QyWvIxa8j4
Tää on myös aika surullinen....jos bella olisi kuollut synnytyksessä

Mä en tykännyt tuosta, jotenkin.. en mä tiedä. Ajatus Eetvartista yh-iskänä :D

Tosta True Bloodista.. noh, itsehän olen nähnyt nuo 2 kautta ja seuraahan sitä. Ne hampaat otti kyllä tosiaan sen tottumisen, mutta omituisuudestaan huolimatta ihan.. hmm.. seurattava sarja. Henk.koht mulle on ihan sama kumpi tuli ensin, muna vai kana, viihdettähän nämä kummatkin (twilight ja true blood) on. Ja menevääkin viihdettä jopa.

Teidän syytä kaikki, mä vedin jo Houkutuksen ja Midnight Sunin.. sydäntäsärkevää, miten kesken se tosin jää. Toivossa on hyvä elää, että tulis vielä joku kaunis päivä Midnight Sun kokonaisuudessaan kirjoitettuna luettavaksi. Äljäke on kyllä hassu, oli käynyt ärrältä varaamassa New Moonin mulle ja aikoi jopa katsoa sen seurana. Voi olla, että hieman liioittelin sille silloin leffassa käytyäni niitä susi-kohtauksia :whistle:
Ja nyt onkin sitten jo suunnitelmat valmiina, cothista vietiin taas. En vaan tiedä vielä kumpi ensin, katsonko Twilightin vai luenko Uusikuun, mutta nehän on molemmat tehtävä ennen seuraavan dvd:n ilmestymistä :saint:

Tyty86: uuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, nyt alkaa taas uusi odotus. Hällä väliä, ett pituus oli vaan 11 sek. näytti nIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn lupaavalta. Taas jotain mitä odottaa... huoh

AnotherManRobertPattinson5.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight-mom:
Musta taas True Blood on PALJON uskottavampi ku Twilight. Siis että vois oikeesti tapahtua tms. kun joku tuossa aiemmin kommentoi.

Mun on pakko esittää eriävä mielipide. Twilightin vampyyrit eivät poikkea ihmisistä kuin kromosomitasolla jolloin niillä ei ole noita epäuskottavia "kuolee auringonvaloon jne. juttuja" Ei muuta muotojaan eikä kuole hopeaan, vaarnoihin ja tuo valkosipulijuttu. Eli true blood on perinteistä vampyyri legendaa kuin taas twilightissa heidät on tuotu lähemmäs ihmisiä. Täähän on vain minun mielipiteeni :)

Totta tämäkin. :) Jotenkin mua kai vaan hieman vierastuttaa se Twilightin kimaltelu :D Ehkä ilman sitä olisin ihan eri mieltä. Tykkään muutenkin paljon vampyyritaruista niin ehkä siks True Blood on uskottavampi, koska ne vampyyrit on "tutumpia" :D
Ja yks mikä mua muuten jäi vaivaamaan on se, et miten Edward voi oikeesti siittää Renesmeen? Eihän vampyyreillä pitänyt mitään ruumiinnesteitä olla, eikä sillä niiden "myrkyllä" kai lapsia siitetä? :D
Pikku juttu mut ihmetytti vaan. Oon tosin vikan lukenu vasta kerran niin voi olla et on jotain menny ohi.
Mut Twilight ehkä vetoaa just sillä "kauneudellaan" ja runollisuudellaan, kun taas True Blood enemmän ns. inhorealismilla ja "aikuismaisuudellaan". En tiedä :D

Musta taas True Blood on PALJON uskottavampi ku Twilight. Siis että vois oikeesti tapahtua tms. kun joku tuossa aiemmin kommentoi.

Mun on pakko esittää eriävä mielipide. Twilightin vampyyrit eivät poikkea ihmisistä kuin kromosomitasolla jolloin niillä ei ole noita epäuskottavia "kuolee auringonvaloon jne. juttuja" Ei muuta muotojaan eikä kuole hopeaan, vaarnoihin ja tuo valkosipulijuttu. Eli true blood on perinteistä vampyyri legendaa kuin taas twilightissa heidät on tuotu lähemmäs ihmisiä. Täähän on vain minun mielipiteeni :)

Totta tämäkin. :) Jotenkin mua kai vaan hieman vierastuttaa se Twilightin kimaltelu :D Ehkä ilman sitä olisin ihan eri mieltä. Tykkään muutenkin paljon vampyyritaruista niin ehkä siks True Blood on uskottavampi, koska ne vampyyrit on "tutumpia" :D
Ja yks mikä mua muuten jäi vaivaamaan on se, et miten Edward voi oikeesti siittää Renesmeen? Eihän vampyyreillä pitänyt mitään ruumiinnesteitä olla, eikä sillä niiden "myrkyllä" kai lapsia siitetä? :D
Pikku juttu mut ihmetytti vaan. Oon tosin vikan lukenu vasta kerran niin voi olla et on jotain menny ohi.
Mut Twilight ehkä vetoaa just sillä "kauneudellaan" ja runollisuudellaan, kun taas True Blood enemmän ns. inhorealismilla ja "aikuismaisuudellaan". En tiedä :D

no mun mielestä true blood onki enemmän aikuisille kuin teinareille:D varsinkin ekan jakson jasonin panokohtaukset:D

ja muutenki.. ku tietää mitä tulevaisuus tuo tossa sarjassa

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

no mun mielestä true blood onki enemmän aikuisille kuin teinareille:D varsinkin ekan jakson jasonin panokohtaukset:D

ja muutenki.. ku tietää mitä tulevaisuus tuo tossa sarjassa

Totta :D Mutta ajattelinkin et mikä niissä kummassakin kiehtoo näin aikuista ihmistä :D

Riippuu mitä aikaa se julkaistaan, ono USA:n aikaa, itärannikko vai länsirannikko? Jos USA:ssa, 9 am on 7-9 tuntia myöhemmin Suomessa eli iltapäivällä tai alkuillasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
"The full trailer will be available tomorrow (3/11) at 9:00 AM EST."

miten mä kuvittelin ja luin et se julkaistaan 20.3 samalla ku new moon tulee myyntiin! Mut jee jos aikasemmin!!!!

muoks: ja täs sanotaan et 12.3

http://www.youtube.com/watch?v=NxHAE83Xw80&feature=fvsr

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
"The full trailer will be available tomorrow (3/11) at 9:00 AM EST."

miten mä kuvittelin ja luin et se julkaistaan 20.3 samalla ku new moon tulee myyntiin! Mut jee jos aikasemmin!!!!

muoks: ja täs sanotaan et 12.3

http://www.youtube.com/watch?v=NxHAE83Xw80&feature=fvsr

Tuo oli se aikaisempi aika mutta aikaistivat sitä:D

Yhteistyössä